תומר כהן משמש בשנתיים האחרונות בתפקיד מנכ"ל BUYME. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל ושותף מייסד של ,Jobit חברת ליווי קריירה לדור המילניאלס. בעבר מילא קדנציה מוצלחת בתפקיד ראש מטה המשלחת הישראלית באו"ם וכיהן כראש המטה הצעיר ביותר של שר בממשלת ישראל- השר יעקב פרי, בעת היותו שר המדע והטכנולוגיה. בתפקידו כראש מטה המשלחת הישראלית לאו"ם בניו יורק, כהן יזם פרויקטים בינלאומיים חדשניים, הוביל תהליכים ויוזמות כגון הכנס הבינלאומי הגדול ביותר בעולם נגד הBDS- וניהל מערכות יחסים אסטרטגיות של המשלחת מול ארגונים יהודיים פרו ישראלים ברחבי ארה"ב והעולם. לאחר שובו לישראל בשנת 2018, הקים עם קבוצת Teleclal בהובלת המנכ"ל ומבעלי השליטה ב-BUYME, יואב בן יקר, את חברת Jobit המתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה לבני הדור הצעיר (ילידי שנות ה-80 וה-90). בנוסף, הוא ייסד את פורום Ximus למנכ"לים צעירים ופורצי דרך בעסקים ובחברה.
עם התפשטות נגיף הקורונה גרמה לרבים לשקול כיצד לחגוג ליקיריהם ימי הולדת וימים מיוחדים נוספים בלוח השנה. מגמה זו היוותה עבור כהן ו BUYME-הזדמנות לפרוץ לקהלי יעד נוספים ולהציע להם פתרון מתאים לרוח התקופה, באמצעות הענקת מתנה באופן דיגיטלי. כחלק ממגמה זו האתגר עבור BUYME היה לחזק ולמצב את עצמה כמתנת יום הולדת מושלמת גם בקרב קהלי יעד נוספים מחוץ לגוש דן וקהל צעיר יותר (מתחת ל-30), במשימות אלו BUYME הצליחה השנה ובגדול.
כחלק מהמוטיבציה של BUYME להתחבר לקטגוריה של ימי הולדת ולהציע חגיגות יום הולדת מושקעות, הוקמה נבחרת אשר מורכבת ממשפיענים ממגוון תחומים שבאו להפיץ אושר וטוב בעולם, לעשות שמח וגם להראות כיצד יש לחגוג ימי הולדת דרך חוויות שנשארות איתך לכל החיים. במסגרת הקמפיין, מובילי הדעה שבנבחרת יוצרים תוכן בעמוד האינסטגרם שלהם ושל BUYME סביב ימי הולדת, מתנות וחוויות.
הנבחרת כוללת את : מאיה ורטהיימר, איתי לוי, מעיין אדם, אילנית לוי, לירן כוהנר, עידו גרינברג (מיסמס), גיא הוכמן, ליאל אלי וקרן שחם. הבחירה בפלטפורמה ובנבחרת הזו הייתה מכיוון שהקהלים של BUYME נמצאים באינסטגרם יום יום, וכן בעקבות הצורך להראות לקהל היעד חוויות ויזואליות. העבודה עם נבחרת המשפיענים באינסטגרם הפכה לפעילות השיווקית-מיתוגית הראשית של החברה כאשר 70% מתקציב המיתוג השנתי הושקע בפעילות זו. לא ידוע על מותג בישראל שהעביר את רוב תקציב המותג לדיגיטל באופן גורף ולערוץ של משפיענים בפרט. הפעילות עם הנבחרת באה לידי ביטוי בכלל ערוצי השיווק של BUYME, כך למשל, יש פעילות יח"צ משמעותית למול גופי תקשורת והמדיה, אשרהובילה לאזכורים מרובים, הכוללים את המסרים של BUYME. . בנוסף, באתר ובאפליקציה של BUYME הוקמו מתחמים עבור מתנות שהנבחרת בחרה, כך שלמעשה נבנתה סביב המהלך חוויה מותגית אחידה בכל הערוצים. כתוצאה מכך, הקטגוריה של ימי הולדת צמחה בלמעלהמ- 50%,כאשר BUYME הצליחה להגדיל במאות אחוזים את הפעילות מקהלים חדשים, הן מגילאים צעירים והן מאוכלוסיות מחוץ למרכז הארץ כולל ישראלים שגרים בחו״ל.
מנימוקי ועדת השיווק: בניהולו של תומר כהן, BUYME הפנימה את רוח התקופה, פריחת הדיגיטל והרשתות החברתיות, ומינפה את עצמה על ידי שימוש נכון ומושכל בפלטפורמות אלו, והתוצאות העסקיות מעידות על כך יותר מכל. תומר כהן הוכיח כי בעולם המהיר והמשתנה בו אנו חיים, הסתגלות היא תכונה הכרחית, לאנשי שיווק, עסקים וכל מי שרוצה להגיע לצרכנים בדרך היעילה ביותר. כיום BUYME היא הרבה מעבר לחנות מתנות דיגיטלית, היא מאפשרת לצרכנים חוויות וריגושים שהולכים איתם הלאה יום יום.