עידו מגל מבעלי המותג LAVIDO
חתם על הסכם עם רשת הקמעונאות
האמריקאית אנתרופולוגי לשווק
ב 150 חנויות ברחבי ארה"ב ובאתר האון ליין. במסגרת זו רשת הקמעונאות האמריקאית אנתרופולוגי החלה לשווק את מותג הקלין
ביוטי הישראלי LAVIDO (לבידו), המתמחה בייצור ושיווק מוצרי טיפוח נקיים, ובעלי יעילות מוכחת קלינית.
בנובמבר
2021 נכנס המותג לאתר האון ליין של אנתרופולוג עם חמישה מוצרים, וכתוצאה מההצלחה
במכירות, החליטה הנהלת אנתרופולגי להשיק את מוצרי לבידו גם ב-150 חנויות פיזיות
של הרשת ברחבי ארצות הברית (מתוך 200 סניפים).
עידו
מגל הבעלים של חברת LAVIDO מסר: "ההשקה
המוצלחת הביאה את הרשת להגדיל את המגוון שהושק לאור מכירות של מעל 80% בחלק
מהמוצרים, השקה זו לפי קנייני הרשת היא השקה מעל המצופה ממותג צעיר ברשת". לדבריו: "זה
כיף גדול לראות את המותג צומח וגדל, זה כמו לצפות מהצד בילד שחינכת היטב עם ערכים
ואמות מידה, העבודה הקשה שהשקענו ( וכמובן שעוד רבה דרכנו) בשנים הראשונות רואים עכשיו נושאת פירות".
Anthropology היא חברת אופנה קמעונאית המפעילה יותר מ-200
חנויות ברחבי העולם המציעות מגוון בגדים, מוצרי טיפוח ויופי, תכשיטים, ריהוט לבית
ומתנות. אנתרופולגי היא חלק ממותגי Urban Outfitters הכוללת את Free People , Urban Outfitters , BHLDN ועוד. אנתרופולוגי
היא רשת לייפסטייל שהחלה את דרכה בשנות השבעים, כיום אהודה על מיילי סיירוס,
טיילור סוויפט וכל מכורת אופנה ישראלית שטסה לארצות הברית.