שטיחי כרמל מכריזה על שינוי בקונספט ובאסטרטגיה של הרשת הותיקה והמובילה בישראל בתחום זה כבר 50 שנים. המותג החדש יקרא מעתה "כרמל". עוצב לצורך כך לוגו חדש ושינויים בנראות החנויות תחת הקונספט העדכני הפונה לצעירים.
לאחרונה קיבלה כרמל אחזקות הזדמנות נוספת משוק ההון לאחר שהגיעה להסדר עם בעלי האג"חים. משפחת איתני, מנהלת הרשת, נמצאת בתנופת פיתוח, מצעירה את המותג אשר ייקרא מעתה "כרמל" שיתמחה בשיווק שטיחים לצד פרקטים וטפטים הנחשבים לאופנה האחרונה בתחום החיפוי בבית.
שטיחי כרמל מיוצרים בנולים ממוחשבים עם יכולת ייצור של עד 21 גוונים ובלמעלה ממיליון חוטים למ"ר. הטכנולוגיה המתקדמת והעיצובים הייחודים מעניקים לחברה מוניטין בינלאומי בזכותו עומדת החברה בין חמשת החברות המובילות בעולם בתחום הפיתוח והעיצוב בעולם השטיחים, ומייצאת בהצלחה כל דרישה עיצובית לכל העולם. הרשת מייצאת היום לכ 30 מדינות ב 5 יבשות מיפן וסין במזרח ועד ארה"ב קנדה במערב.
לדברי עופר איתני מנכ"ל כרמל "בשנים האחרונות עשינו דרך ארוכה החל מפיתוח סוגים חדשים של שטיחים, והתאמתם לשווקי הטקסטיל והאופנה המשתנים, כניסה מאסיבית לתחום הפרקטים והובלת השוק, התרחבות למעוזות חדשים ופתיחת מחלקות שטיחים בלעדיות ברשתות הום סנטר ושופרסל".
עוד מוסיף איתני, כי הבחירה בלוגו "כרמל" במראה צעיר ועכשווי. אך עדיין מוכר, על מנת לפנות לקהל חדש בשפה חדשה ועדיין לשמור על המובילות שלנו בקרב הקהל הנאמן. השינוי יאפשר ליצור פלטפורמה לכניסה לתחומים וקטגוריות חדשות, כאשר מחודש פברואר, נשיק לראשונה, מחלקה לטפטים ואביזרים נלווים. תחום שהלך והתפתח בשנים האחרונות בעיצוב הבית, המציג אין ספור מותגים ואפשרויות, בסגנונות עיצוב.
במהלך המיתוג הנוכחי, הושקעו כ 3 מיליון ש"ח לצד קמפיין פרסום תדמית בטלויזיה ובעיתונות. הרשת השיקה לאחרונה סדרת קולקציות חדשות בתחום השטיחים והפרקטים והן מתועדות להכנס לסניפי הרשת במקביל לשינוי התדמיתי.