אסנת חכים וג. יפית יובילו את מהלך מיתוג סדרת שמפו קרליין החדשה

לאחר הצלחת השקת קונספט " Israeli Innovation Inside" חוברות אסנת חכים וג. יפית בשנית להשקת סדרת שמפו ומרכך "קרליין" בקונספט המבוסס על חדשנות טכנולוגית והתחייבות החברה לפיתוח מוצרים בהתאמה לצרכי האישה הישראלית.


במטרה להוביל את קטגוריית השמפו בישראל תשקיע קרליין 3 מיליון שקל, בחידוש לסדרת שמפו ומרכך. ההשקה בהתאמה להכרזה האסטרטגית של קונספט Israeli Innovation Inside"" המהווה חדשנות טכנולוגית והתחייבות של החברה לפיתוח מוצרים בהתאמה לצרכי האישה הישראלית.



הקמפיין בכיכובה של ג.יפית תומך בקמפיין הפרסום רחב ההיקף בכיכובה של הפרזנטורית אסנת חכים. הקמפיין כולל פרסומת טלוויזיה, מודעות פרינט בעיתונות, פעילות באינטרנט ופעילות קד"מ ברשתות השיווק.



אלחנן שקד, מנכ"ל קרליין-פריגו מוצרי צריכה מוסר: "מהלך השקת הסדרה החדשה תומך בקונספט הגג של החברה אותו השקנו באמצעות ג. יפית לפני מספר חודשים – "Israeli Innovation Inside". המהלך מהווה את התחייבות החברה לחדשנות טכנולוגית מוצרית המותאמת לאישה בישראל. תפקידה של ג. יפית הנו לבאר ולחבר בין עולם היופי הישראלי אותו מייצגת אסנת חכים לעולם ערכי פונקציונאלי של חדשנות ישראלית אותו אנו מבטיחים ללקוחותינו"



יקי אלעד, סמנכ"ל שיווק של קרליין-פריגו מוצרי צריכה מוסר: "סדרת השמפו והמרכך של קרליין מבוססת על Vital complex10 נוסחא ייחודית שפותחה במעבדות קרליין מבית פריגו, המכילה 5 ויטמינים חיוניים לשיער: E,C,B3,B5,B6, המעניקים רכות שיא לשיער."

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים