אוקייקיופיד משיקה את קמפיין
הפרסום הגדול ביותר שלה בישראל עד
היום. האפליקציה, הידועה בשאלוני העומק שמשמשים להתאמת בני/בנות זוג, מזמינה את
המשתמשים לבחון מקרוב איזו מערכת יחסים מתאימה להם יותר. ההיקף הצפוי של הקמפיין
מוערך בכ-2 מיליון שקלים והוא יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, רכבות ונוכחות רחבה
בדיגיטל.
בקמפיין מככבים זוגות צעירים, שכל אחד מהם מייצג ״סוגים״
שונים של מערכות יחסים: ׳המרימים׳, ׳החפרנים׳, ׳הדביקים׳ ואחרים. את התפקידים
מאיישים צעירים וצעירות, ממגדרים וזהויות מיניות שונים, מוצא מגוון ומאפייני גוף
שונים, המייצגים חתך רחב של המשתמשים הישראלים, ביניהם, גם הדוגמנית הטראנסג׳נדרית
המצליחה ויוצאת ׳האח הגדול׳, תאלין אבו חנא.
״הקמפיין שלנו בישראל נבנה על יסודות שאוקייקיופיד הניחה
כבר מהיום הראשון להקמתה״, אומרת סוניה אובליטי, הדירקטורית הבכירה לשיווק בחברה. ״שאלות ההתאמה
שלנו נענו עד היום על ידי למעלה מ-90 מיליון פעם על ידי צעירות וצעירים ישראלים,
שסיפרו לנו מה הכי חשוב להם בבני/בנות הזוג המיועדות. הטיפוסים השונים ומגוון
מערכות היחסים במוצגים בקמפיין מבוססים על המשתמשים באפליקציה מדי יום ביומו
בישראל… בין אם את רומנטית חסרת תקנה ובין אם אתה ׳מוגזם׳, אוקייקיופיד תמצא לך
את מבוקשך״.
על ההפקה אחראי משרד הפרסום והמיתוג סאביו, ששיתף פעולה עם
הארט-דיירקטורית והבמאית ליטל גוראי, שיצרה בעבר, קמפיינים בין
לאומיים לגופים מסחריים כמו גם קליפים של נועה
קירל, עדן בן
זקן ושירי מימון. ״השפה של
אוקייקיופיד, עד היום התבססה בקמפיינים על איורים, אבל, השנה הלכנו על הפקה מקורית
ישראלית עם דוגמנים ודוגמניות מקומיות. כדי להביא לידי ביטוי את הרוח החיה של
המותג, הלכנו אל מעבר למוכר ולבטוח והפקנו קמפיין פופ-אוונגארד, שנע בין חלום
למציאות, שמציג עולם ויזואלי עשיר ויוצא דופן״, אומר אלמוג דסה ציל, סמנכ"ל הקרייאיטיב של סאביו. ״הקמפיין (כמו גם האפליקציה),
חוגג מערכות יחסים על כל גווניהן, מתוך האמונה שלא משנה מי את.ה או איזה קשר את.ה
מחפש.ת- הכל הולך, הכל-OK! או כמו שאומר הסלוגן שלנו – מה שמתאים
לך".