המהלך של גיוס כספים לפיתוח מערכת Orders נועד לסייע לעסקים בישראל ובעולם בכל הקשור
לניהול הזמנות רכש מול ספקים. זאת מאחר וניהול ספקים יעיל יכול לתרום גם לצמיחת
העסק בזכות מניעת הפסדים, וכספים שנשארים בקופת העסק ומופנים לשיווק ולפיתוח.
האם כל מערכת יכולה לסייע לעסק מבחינה
כלכלית בדרך לצמיחה?
בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים היום, אנו רואים כיצד רבים הם העסקים בכל
רחבי העולם שאימצו מערכת ניהול עסק כזו או אחרת, מתוך הבנה שניתן לבצע בה פעולות
שקשורות להיבטי העסק השונים. מערכות אלה אמורות לתרום לצמיחה של העסק, אך בלא מעט
מקרים מדובר על מערכות מסורבלות מאוד שהעסק לא ממש מנצל אותן עד תום בגלל חוסר
ההתאמה שלהן, הגמישות הנמוכה שלהן עקב ממשק לא ידידותי, וגם העובדה שהן לוקות
בחוסר רספונסיביות, ובכך שאין להן אפליקציה לשימוש מרחוק עם מכשירים ניידים.
בשל כך, קורה שבעסקים מסוימים משלמים המון על מערכות שנעשה בהן רק שימוש
מצומצם (כמו למשל פעולות שונות דרך אופציית "קופה" למשל, או עבודה מול
לקוחות בלבד). ניהול כזה הוא לוקה בחסר, והוא יכול לפגוע בצמיחת העסק, מאחר והוא
לא מטפל בהפסדים שיכולים להיגרם בגלל עבודה לא קפדנית ומדויקת מול הספקים, שגם
מביאה לפגיעה בתזרים המזומנים.
מערכת ניהול הזמנות רכש Orders תוצע לציבור העסקים בישראל ובעולם לשימוש בדמי מנוי שנתיים או
חודשיים נוחים מאוד, כדי שעסקים יוכלו להשתמש בה ללא כל קושי, ומבלי שיצטרכו
להוציא כסף רב על רכישת מערכת ניהול עסק מסורבלת. אלו שירצו לבחון את יכולות
המערכת, יוכלו לעשות בה שימוש למשך חודש ללא תשלום, ואלו שישתתפו במימון, ישלמו
עליה פחות מהעלות המקורית שלה.
עבודה לא מסודרת מול ספקים מפריעה לצמיחת העסק ומסכנת אותו
עשרות אלפי העסקים שפועלים בישראל מורכבים מחנויות שעובדות מול לקוחות
המגיעים לבית העסק או מגולשים שרוכשים מוצרים מאתרי מסחר, ומעצמאים שונים כגון
טכנאים, קבלני שיפוצים ועוד. גורמים אלה מזמינים סחורה באופן קבוע מספקים שונים,
וניהול לא נכון של העבודה מול כל ספק מביאה בקלות להפסדים בגלל חשבוניות שהלכו
לאיבוד, מחירי עלות שהשתנו ללא ידיעת העסק וטעויות בכרטסות של ספקים שונים.
איבוד חשבונית שמביא לכך שרשות המיסים לא תכיר בהוצאה כמוכרת או
שמע"מ לא יחזירו לעסק את מע"מ התשומות, יכול להוביל לקושי כלכלי על עסק
שגם כך נלחם מדי יום כדי להתחרות בצורה רצינית בעסקים אחרים בתחומו, וגם כך מנסה
לעשות הכול כדי לא להיכנס לסטטיסטיקה הלא נעימה של עסק שנסגר כבר בשנתו הראשונה. בכלכלה
הישראלית והעולמית, זאת המשמעות הכואבת ביותר של עסקים שלא מתנהלים נכון הן באופן
כללי והן מול ספקים, בגלל מערכת ניהול יקרה שלא עונה על הצרכים שלהם.
המשמעויות השונות של שילוב מערכת הזמנות
רכש
הבנת הצורך במערכת ניהול רכש נוצרת כשמבינים שצריך להשקיע בעבודה מול
ספקים בדיוק כפי שמשקיעים בעבודה מול לקוחות. היום עסקים רבים מצליחים לנהל היטב
את עבודתם מול לקוחות שהם רוצים לשמר, לגייס חדשים, או להגדיל את קניותיהם של
הקיימים, באמצעות מערכות ניהול עסק שונות. אך כשמצרפים לעסק מערכת ניהול רכש נוחה
וזולה, ניתן לטפל היטב בכל הזמנה מול כל ספק, ובכך לשמור על הוצאות העסק ולא לטפל
רק בהכנסות העסק.
שילוב מערכת רכש יעילה בא לידי ביטוי ביכולת לתעד את היסטוריית ההזמנות
לכל ספק, במניעת המצבים של איבודי חשבוניות או טעויות בכרטסות, בטיפול יסודי בשינויי
מחיר לא צפויים מצד ספקים, בניהול דו"חות שונים ומגוונים שניתן להבין בקלות
ולייצא לקבצים שונים, בעבודה עם ממשק נוח שמונע איבוד מידע או פספוס של נתונים
חשובים ועוד.
כיצד העסק יכול לרתום את Orders למטרותיו
עסקים רבים בארץ ובעולם יוכלו לרתום אותה לרצון שלהם לצמוח ולגדול בזכות
מגוון הפעולות שהיא מאפשרת לכל משתמש לבצע בנוחות רבה. המערכת תציג ממשק ידידותי
בזכות מחשבה על חוויית המשתמש, וקל יהיה ללמוד אותה בתוך זמן קצר. למשתמשים מוצעים
גם סרטוני הדרכה שימושיים במרכז העזרה, צ'אט תמיכה ומענה מקצועי במייל או בטלפון.
לאחר ההטמעה המהירה של המערכת ניתן יהיה לבצע בה הזמנות רכש ולנהלן מהדף
הראשי בלי חלונות נוספים, לנהל הזמנות מרחוק באמצעות מכשירים ניידים, לעבוד מול
ספקים באמצעות מיילים או הודעות ווטסאפ, לעבוד בהתאם לשפה נבחרת מבין 3 (עברית,
אנגלית או רוסית), לקבל נתונים סטטיסטיים ולאתר ולסנן הזמנות ביחס לזמן שבוצעו או לספק
שקיבל אותן. את כל זה יוכל לעשות גם מי שלא עובד בד"כ עם מחשבים או לא עבד
בעבר עם מערכת ניהול עסק.