הוכרזה רשימת המתמודדים בתחרות שירות וחווית לקוח של המי"ל

תחרות
מצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) מתקיימת זו השנה ה-19
ברציפות והינה תחרות שירות וחווית הלקוח המובילה בישראל. בחודש שעבר הכריז
המי"ל על עלייה משמעותית במספר הארגונים שביצעו מהלכים יוצאי דופן לשיפור
השירות והגישו את מועמדותם להתמודדות בתחרות השנה, ולאחר בחינת המהלכים שהוגשו
לתחרות ועמידתם בקריטריונים של הקטגוריות השונות, מכריזה המי"ל על רשימת
החברות והארגונים שהעפילו לתחרות.


מבין
החברות: איילון חברה לביטוח, יד שרה, קידר מבנים, מי עדן, תדיראן,
CAL, קווים, עריית ראשון לציון, משרד התחבורה,
איכילוב, שטראוס מים, גולן טלקום, גדות, עריית אריאל, המרכז לבריאות נפש גהה,
תעשייה אווירית, פרטנר, מנורה מבטחים, ביטוח ישיר, שיבא, מכבי, קבוצת ח.י, אלקטרה
מוצרי צריכה, לאומית ועריית ירושלים. במסגרת התחרות, מזמין המי"ל חברות
וארגונים בישראל להגיש את מועמדותם לקבלת הוקרה על מהלכי שיפור שירות שביצעו
בארגון המהווים שינוי משמעותי וניתן למדוד את תוצאותיהם.


גם השנה, כבכל שנה, מהלכי השירות בתחרות מחולקים
לקטגוריות, כאשר בכל אחת מהן יוכרז זוכה בהתאם למספר קריטריונים המוגדרים מראש
עבור כל אחת מהן. הקטגוריות המרכזיות לזכייה הינן: השירות כשותף אסטרטגי,
הטכנולוגיה בשירות השירות, חוויה ושירות לעובד, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח,
פשטות בשירות, שירות בעידן קורונה ושירות במגזר הציבורי. ההכרזה על הזוכים תהיה
במסגרת כנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, אשר יתקיים במהלך חודש יולי
2022, בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול
בישראל.


גלי
קארינה שרי
, מנהלת המי"ל, אמרה: "כל הארגונים שהגישו את מועמדותם
להתמודדות בתחרות השירות השנה הסתכלו באומץ מול אתגרי השירות הניצבים מולם וביצעו מהלכים
מרשימים, הן ברמה האסטרטגית והן ברמת הביצוע, בעולמות השירות וחווית הלקוח. מספר
הנרשמים הגבוה, לצד המהלכים המקוריים שבוצעו מצביעים על כך שתחום השירות הינו בעל
חשיבות אסטרטגית עבור ארגונים, וככזה ארגונים ממשיכים להשקיע בו מחשבה ומשאבים –
והתוצאות באות לידי ביטוי בשטח מול הצרכנים והקהל הרחב. אני שמחה שהתחרות מעניקה
הזדמנות להוקיר חברות אשר הצליחו להוביל מהלכים משמעותיים לשיפור חווית הלקוח
במגרש הביתי שלהן".

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח