יפעת בקרת פרסום המתמחה במעקב ובקרה אחר הפרסום בארץ, מגדילה את רוחב היריעה ומוסיפה לנתוני הפרסום שלה גם את המגזר הדתי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "עם השקת חבילת בקרת הפרסום של המגזר הדתי אנו משלימים מהלך תלת שנתי במסגרנו הוספנו 3 חבילות למערכת בקרת פרסום: חבילת בקרת פרסום רוסית, ערבית ודתית.
ניתן למצוא בהרכב האוכלוסייה וערוצי מדיה של המגזר הדתי קווי דמיון לזה של המגזר הערבי במספר מאפיינים כגון: לשני המגזרים אין מדיום טלביזיוני ייעודי לפרסום ושניהם מונים אחוז גבוה של משפחות מרובות ילדים. אי לכך לאמצעי המדיה הנוספות מלבד העיתונות יש משקל גדול ומשמעותי".
חבילת בקרת הפרסום החדשה במגזר הדתי כוללת את העיתונות הדתית חרדית, רדיו קול חי וחבילות שילוט החוצות למגזר שנתפסים כבעלי משקל סגולי גבוה בפילוח המסרים לאוכלוסיית המגזר. החבילה תימכר כחבילה משלימה ללקוחות מערכת בקרת פרסום שבין לקוחותיה נמנים רוב משרדי הפרסום בארץ, תכנון וקניית מדיה, זכייני מדיה ומפרסמים. החבילה תימכר באופן נפרד לגופים מהמגזר הדתי שיחפצו לרכוש אותה.
יעקובי מוסיף: "מבדיקה שערכנו בפרסום במגזר הדתי בין החודשים ינואר – מאי 05 עולה כי משרדי הפרסום המובילים בפרסום במגזר הם משרדי הפרסום העצמאיים ולא המשרדים המגזריים השייכים לחברות הפרסום הגדולות.
המפרסמים המובילים בפרסום במגזר הם: שטראוס עלית באמצעות בולטון פוטנציאל, תנובה באמצעות פרסום גל וסנו באמצעות אפיקים. הקטגוריה הבולטת בפרסום במגזר היא דווקא דיור ולאחר מכן רשתות שיווק".