ביתילי מגייסת 6 משפיעניות רשת לרגל קמפיין שבועות

ביתילי יוצאת בקמפיין חדש לרגל שבועות בכיכובן של שש משפיעניות רשת מובילות בעלות של 250 אלף שקלים, הקמפיין שיוצג בסושיאל, דיגיטל ובאתרים השונים נעשה בשיתוף זר פר יו ולצד שלמור שטורזמן (ומנחה בערב טוב עם גיא פינס), ליבר בלילתי, יובל מיארה, רוני שיינקמן, ליאור אוחיון ועדי אצמי.


רשת ביתילי מציעה ללקוחותיה ליהנות משירות בהתאמה אישית, המאפשר לעצב רהיטים בהתאם לצרכים ולרצונות הלקוח: מהגודל, סוג הבד ועד הגוון המדויק – הכל נבחר על ידי הלקוח הסופי. הקמפיין יציג איך יופיים של הפרחים הטבעיים מהווה השראה לעיצוב רהיט בהתאמה אישית ויחזק את הקשר בין עיצוב לטבע. במסגרת הקמפיין חמש המשפיעניות הגיעו לסניף ביתילי לבוקר חווייתי ויצרו כל אחת מהן לוח השראה המהווה בסיס יצירתי לעיצוב ספה בהתאמה אישית.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת