אישיווק השבוע: גלעד אסטליין, מנהל שיווק הוצאה לאור מפה


  • שם איש השיווק ותפקיד: גלעד אסטליין, מנהל שיווק הוצאה לאור מפה
  • שם החברה: מפה מיפוי והוצאה לאור
  • שנת הקמה :1994
  • מספר עובדים :70
  • פרופיל קצר:


גלעד אסטליין (34) נשוי+ 1, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת רופין והתמחות בשיווק ופרסום.


בתפקידו מנהל את מערך הפרסום המכירות והשיווק של ההוצאה לאור בחברת מפה בשנה האחרונה. בתפקידו הקודם היה מנהל תיקי לקוחות מוסדיים / עסקיים בחברה.



חברת מפה היא אחת ההוצאות לאור הגדולות ביותר בישראל. עובדים בה קרוב ל-70 עובדים קבועים, ועוד עשרות עובדים חיצוניים – סופרים, מעצבים, תחקירנים ואנשי שטח. החברה עוסקת בהוצאה לאור ובשיווק של מפות ואטלסים, מדריכים, ספרי עיון, לקסיקונים ועוד (קטלוג מלא: www.books.mapa.co.il); מחזיקה ומפתחת מאגרי מידע גיאוגרפיים דיגיטליים (www.gis.mapa.co.il) וכן מפעילה את מדריך מפה באינטרנט (www.mapa.co.il). בשנת 2007 נרכשה מפה על ידי קבוצת איתוראן.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?



כמובילת שוק בתחום ההוצאה לאור של תרבות הפנאי, הנופש והבילוי בישראל וכחברה המציעה ללקוחות מוסדיים ופרטיים ממבחר המוצרים הכי ישראלים שיש, מובילה חברת מפה מגמת חדשנות בתחום הפנאי, הסביבה וארץ ישראל. השנה לכבוד חגיגות ה- 60 לישראל הוציא החברה אלבום מהודר במיוחד לאירוע זה אשר זכה לספר פלטינה( מכירות מעל 50,000 עותקים) בתוך תקופה קצרה.

כמו כן ביצענו התאמה של מדריכי טיול ופנאי לתרבות הצריכה בישראל תוך שימת דגש על רמת עדכון וגיוון רחב של אפשרויות בילוי בארץ המתאימות לכל המשפחה.




2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?



הפעילות שלא נוכל לוותר עליה היא הפעילות המצוינת של משרד יח"צ רוני חסיד אשר דואג לעדכן בכל


פעילות שחברת מפה לוקחת בו חלק.



פעילות נוספת היא, השתתפות החברה בירידים וכנסים לשוק המוסדי. מירב הפעילות מתמקדת בשיווק מוסדי ללקוחות אשר מחפשים לתת מוצר ישראלי בעל איכות וערכים גבוהים, כשי ללקוחות ולעובדים בהתאמה ומיתוג אישי של החברה.



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?



חיזוק המותג "מפה" בעזרת תמיכה במגמת "קונים כחול לבן", ותוך הגברת המודעות לרכישה ושימוש במוצרי כחול לבן המיוצרים ומופקים בארץ ותורמים לתיירות , לכלכלה ולתרבות בישראל.



כמו כן, נקטנו במהלך שיווקי חדש בו מותגו ספרי מפה בצבעים ירוקים המתקשרים לערכים של סביבה, טבע, פנאי ובריאות ומגבירים את המודעות לטבע שלנו בישראל.



המהלך מגובה בקמפיין "אנחנו נשארים בארץ", סטיקרים ובהשמת מעמדי ספרים בחנויות המובילות המבליטות את המוצרים הירוקים של מפה. ומזמינות את הציבור לטייל ולהישאר בארץ.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    הוצאות נוספות הפיקו ספרים שיועדו לחגיגות ה-60 ובכך תרמו להעלאת המודעות והביקוש למתנות מהסוג הנ"ל .



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
שאול זילברשטיין מנכ"ל טרקלין חשמל שהוכיח לי כמה חשוב לתת שרות מכל הלב, כי מקבלים בחזרה הרבה יותר.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"המיתוג המודרני. גישות שיווקיות בניהול מותגים"- ד"ר רם הרשטיין. רם שהיה מרצה שלי בהחלט הוסיף לי פן שיווקי נוסף במקצוע.


· עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס


· דף הבית שלך באינטרנט-
mapa.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
המרפסת בקומת הגג בחברת מפה ואספרסו טוב.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי גטס


· מהו ג'וב חלומותיך?
כל ג'וב שמאתגר אותי ומביא למימוש את הפוטנציאל שלי


· חופשה חלומית:
טיול סביב העולם עם אישתי עינת ובתי ליאן.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח