מאוחדת, קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, משיקה מהלך שיווקי חדש: 'מאוחדת. רמת אחרת' שבמרכזו עומדת תפיסת השירות החדשה של הקופה ששמה במרכז את המפגש בין המטופל למטפל. במסגרת החשיבה האסטרטגית, מבקשת מאוחדת להוביל את תפיסת השירות הרפואי הפרטי בעולם הרפואה הציבורית, תוך שהיא נשענת על היכולות הגבוהות שלה בשירות רפואי פרואקטיבי ומותאם אישית, זמינות גבוהה המתאפשרת בזכות חדשנות מעולם הרפואה ההיברידית והטיפול המקצועי של רופאיה.
את המהלך נבחרו להוביל "הטורטלים", אותם מגלמים השחקנים אסי כהן ועלמה זק. זו הפעם הראשונה בה הדמויות ייקחו חלק בקמפיין פרסומי רחב היקף והבחירה בהן מגיעה בהיותם מייצגים את האנשים שרוצים רק את הטוב ביותר, ולכן רק טבעי שיבחרו לעבור למאוחדת.
הקמפיין החדש של מאוחדת, בהובלתו של משרד הפרסום LEAD, יכלול פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, שילוט חוצות, סרטונים במדיה החברתית, ובאתרי האינטרנט. במסגרת הצילומים ביקרו הטורטלים במספר מרפאות שונות של מאוחדת, בהן הם חוו את השירותים הרפואיים המתקדמים שמציעה הקופה.
לדבריו של סמנכ"ל חטיבת לקוחות במאוחדת עמוס מאור, "הסטנדרטים של הלקוחות שלנו נמצאים כל הזמן במגמת עליה, ואנחנו שואפים להתאים את אופי ואיכות השירות לסטנדרטים הבלתי מתפשרים שלהם, ולהעניק סטנדרט אחר של רפואה ציבורית".
יוסי זיגמון מנהל אגף שיווק ודיגיטל במאוחדת מוסיף, "האסטרטגיה השיווקית החדשה, שתבוא לידי ביטוי גם בשפה תקשורתית וגם במיתוג מחדש של המרפאות והנכסים הדיגיטליים, נועדה לספר לכולם את מה שלקוחות הקופה כבר יודעים – שירותי הבריאות במאוחדת הם ברמה אחרת! ואנחנו מזמינים את כולם להצטרף ל'טורטלים' ולעלות רמה".