סמנכ"ל תעשייה ותקשורת בתעשייה האווירית נבחר לאיש שיווק החודש

איגוד
השיווק הישראלי בחר במאי, שמוביל את המיתוג והתדמית של התעשייה האווירית, לאיש
השיווק של חודש יוני 2022, בזכות המהלך השיווקי הייחודי לגיוס הון אנושי לתעשייה
האווירית.


מאי מכהן כסמנכ"ל ממשל, קהילה ותקשורת בתע"א כ-4 שנים
ובמסגרת תפקידו אחראי על המיתוג והתדמית של התעשייה האווירית. בעבר שימש בין השאר
כמנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי
IM מקבוצת גיתם וכראש מטה
מנכ"ל משרד ראש הממשלה והאחראי על הפעילות הכלכלית הבינלאומית במשרד ראש
הממשלה. במסגרת זו, בין היתר, היה נציג הממשלה לקשר עם הפורום הכלכלי העולמי
בדאבוס, אחראי על בניית התוכנית הלאומית לחיזוק הקשרים עם אפריקה ומדינות נוספות. לפני
כן, כיהן כראש מטה מנכ"ל משרד הכלכלה.

המהלך השיווקי:

בעקבות
ביקוש גובר למהנדסים ובוגרי מדעי המחשב בתעשיות עתירות הידע, התעשייה האווירית
חיפשה את הדרך המדויקת ביותר לגיוס כח אדם איכותי לשורותיה. מחקרי עומק שערכו
בתעשייה האווירית לפני הקמפיין, חשפו שרבים מעובדי תעשיית ההי-טק חשים חוסר עניין
ותסכול מתוצרי עבודתם אשר לעיתים נתפסים כמשעממים וזניחים ולעיתים גבוליים מבחינה
מוסרית. מאי והתעשייה האווירית החליטו לנפץ את בועת ה"הי-טק" ולהעלות את
נושא "המשמעות בעבודה" לדיון ציבורי תוך מיצוב תע"א כ"חברת
טכנולוגיה עילית עם משמעות אמיתית".


המטרה
הייתה למצב את התעשייה האווירית כחלק מהשיח בקרב קהלי היעד לגיוס באמצעות שינוי
תודעתי שיאתגר תפיסות קיימות ויחזק את הנחשקות של החברה.

הקמפיין
עבד בשלושה שלבים: שלב א'- יצירת שיח דרך קמפיין חוצות ודיגיטל משמעותי שבמרכזו
מעין פרובוקציה עם טקסטים מעין זה – "כפיים לרון! מהנדס תוכנה שבזכותו אלפים
מתמכרים לפוקר באינטרנט". שלב ב'- מרגע שהושגה תשומת הלב, והיא הושגה ובגדול,
שמו דגש על נקודת הבידול הערכית באמצעות הצגת התוצרים של תע"א, הערך שהם
נותנים לחברה הישראלית והנעה לפעולה. שלב ג'- מיצוב ובניית ערך מותגי באמצעות השקת
חידה טכנולוגית מאתגרת ומתוחכמת לסינון מתעניינים ומועמדים.

מנימוקי ועדת השיווק:

הקמפיין
שהגה גילי מאי הצליח בענק וכבר לאחר 3 ימים באוויר ניכר היה כי אין ערוץ מדיה שלא
סיקר את הקמפיין עם פרשנויות ודעות מגוונות. מבחינת יצירת הפרובוקציה והצתת השיח
הציבורי האינדיקטורים ברורים – המטרה
הושגה ובגדול. היה במהלך שנעשה שילוב חכם ומתוחכם של אסטרטגיית המסרים ואופן
העברתם. הקמפיין נגע בעצב חשוף בחברה הישראלית ושם על השולחן בצורה מוכוונת ובקול
רם את המתח הבסיסי שבין ערכים ומוסר במקום העבודה לבין תנאים וכסף. שיח לגיטימי
ומתבקש שמעורר שאלות מהותיות.

אולי יעניין אותך

יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום
אורי וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
הלן דורון צילום דוד דורון (8)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''