חברת הקוסמטיקה והטיפוח "פנינה רוזנבלום", יוצא במיתוג מחדש להשקת סדרת שמפו ומרכך המבוססת על חומרים טבעיים. המיתוג מחדש יתבצע באמצעות שינוי ורענון אריזות מוצרי הסדרה, הכולל שינוי בצבע האריזה ועיצובה . בהשקעה כוללת של חצי מיליון ש"ח.
לדברי "פנינה רוזנבלום": שדרוג האריזות ועיצובם, נעשה בעקבות הובלה של מוצרי הסדרה את הטרנד העולמי:"חזרה אל הטבע". הסדרה מבוססת על חומרים טבעיים והיה חשוב לנו להדגיש זאת גם בדרך ויזואלית בעיצוב האריזה מחדש והשפה התקשורתית.
לדבריה: "פנינה רוזנבלום" הינו מותג חזק ותיק ומושרש , אך עם זאת חדשני , טרנדי ואופנתי – אנו רואים ברענון אריזות המוצרים, צעד קדימה אל החדשנות . השינוי מעניק לצרכן ערך מוסף של אריזות נוחות, השומרות על תכולת המוצר תוך שימת דגש על איכות בלתי מתפשרת של מוצרי הסדרה, המכילים הרכב ייחודי של חומרים פעילים , המזינים את השיער מהזקיקים ועד הקצוות ומעניקים ניחוח הנשמר לאורך זמן
האריזה של המוצרים משלבת שמפו בבקבוק בגוון שנהב, עליו מודפסת תווית צבעונית של הצמח , שעליו מבוסס השמפו . השימוש במוצרים מתאים לכל המשפחה , במחירים שווים לכל נפש ובאריזה חסכונית של 750 מ"ל.
סדרת המרככים החדשה כוללת 3 מוצרים: מרכך חמאת שיאה – לשיער צבוע, מרכך אובליפיחה – לשיער רגיל ומרכך שמן זית – לשיער גלי ומסולסל