ספרא דיגיטל מעלה קמפיין לקידום פרסום בטיקטוק

חברת השיווק הדיגיטלי "ספרא
דיגיטל" השיקה היום, חמישי ה-18.8, קמפיין שלטי חוצות בנתיבי איילון ובנקודות
מרכזיות ברחבי הארץ במטרה לשכנע את החברות והמותגים בישראל להתחיל לפרסם בטיקטוק. הקמפיין,
שעלה הבוקר מוערך במאות אלפי שקלים ויהיה באוויר במשך כשבועיים.

הקמפיין החדש בא להעביר מסר של "הפוך על הפוך" ולשדר לחברות
ומותגים שעל מנת להפוך ויראליים ומשפיעים בתחומן, הן לא צריכות לפרסם על גבי שלטי
חוצות, אלא פשוט לפרסם בטיקטוק.

המסר בפרסום: "אתם לא חייבים שלט
באיילון כדי שהמותג שלכם יהיה ויראלי, פשוט תפרסמו בטיקטוק!" ונבחרת מנהלות
התוכן של ספרא דיגיטל במרכז המודעה.

מי שמובילה את
הקמפיין ואת
חטיבת הטיקטוק של ספרא היא שחר ברלב, שבמהלך שירותה הצבאי בדובר צה"ל הקימה
וניהלה את מחלקת הטיקטוק של צה"ל ו
לפני שנה הצטרפה לספרא כדי להקים את מחלקת
הטיקטוק בחברה. מאז, עשרות מלקוחות החברה עברו לקידום הפעילות ברשת החברתית החדשה.


בשנתיים האחרונות, הרשת החברתית והפלטפורמה ליצירת תכני וידאו "טיקטוק"
פרצה לחיינו בסערה וכבשה את הצעירים מסביב לעולם ובישראל בפרט. מאז תחילת השנה טיקטוק ממשיכה לנפץ תקרות זכוכית, ומובילה כמעט בכל מדד
אפשרי בתחום האפליקציות
ואף מושכת אליה משתמשים בגילאי 35+, פוליטיקאים,
שחקני קולנוע, ספורטאים ועוד. על פי
נתוני טיקטוק ישראל, ישנם מעל 3.6 מיליון משתמשים פעילים בכל חודש בפלטפורמה, מעל
22 מיליארד צפיות חודשיות וממוצע השהייה החודשי בטיקטוק עומד על 26 שעות
.

ניר דוד, מייסד ומנכ"ל SAFRA Digital, ציין: "לאורך כל
הדרך שאפנו להתמקד בחדשנות ולהעניק את כל שירותי השיווק הדיגיטלי במקום אחד. אנו
במעקב תמידי אחר הטרנדים החמים ורואים בשנים האחרונות את הצמיחה המטאורית של
טיקטוק בישראל ובעולם. לפני שנה וחצי פתחנו את מחלקת הטיקטוק וכיום היא המובילה
בישראל. גייסנו את טובי המקצוענים והמקצועניות בתחום והצלחנו לבנות צוות מנצח שמגיע
להישגים מרשימים."

לדברי
שחר ברלב: "מחלקת הטיקטוק בספרא דיגיטל מורכבת מצוות של 15 יוצרות תוכן
מוכשרות שמתמחות בפלטפורמה וכלל הלקוחות שלנו נהנים מעשרות אלפי עוקבים ומיליוני
צפיות. הטיקטוק הפך להיות פלטפורמת התוכן מספר אחת של הדור הצעיר ואף משפיע באופן
ישיר על הצריכה שלהם. הצעירים בפלטפורמה רואים משהו שהם אוהבים ומשתפים לחבריהם, למחרת
הם כבר יהיו שם או מזמינים את המוצר און ליין. לדור הזה יש
FOMO , קשה
לו לראות משהו ולא להשיג אותו. אני מאמינה שכבר השנה כל עסק בישראל חייב לפתוח
חשבון בטיקטוק ומותגים שלא יצטרפו לפלטפורמה עלולים למצוא את עצמם הרחק מאחור ולא
להיות רלוונטיים בשנים הבאות."

חברת הדיגיטל SAFRA הוקמה בשנת 2014 על ידי
ניר דוד ונועם צוברי ומתמחה, מאז הקמתה, ביצירת תוכן וניהול ערוצי הסושיאל;
אינסטגרם ופייסבוק. לפני שנה וחצי החליטה החברה לרכז את הפוקוס שלה סביב הרשת
החברתית החדשה והקימה מחלקת טיקטוק אשר הפכה לגדולה בישראל. בין לקוחותיה מותגים
מקומיים ובינלאומיים, ביניהם: זארה, דיסני הום, רשת פלאפון, בירה קורונה, זוגלובק,
Billabong, דקטלון, עיריית תל אביב, ורדינון, נעמן, קבוצת R2M, האוניברסיטה העברית ועוד.
החברה מעסיקה 70 עובדים בשלושת משרדי החברה הממוקמים בתל אביב, ירושלים וחיפה.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח