סרט הפרסומת מספר על תלאותיה של אימא בדרכה, במזג אוויר סוער, להביא לבנה החולה מרק, כשבסופו של דבר כשהיא כבר מגיעה אליו היא מגלה שהוא מצא דרך מהירה וטובה יותר להבריא- דקסמול קולד. בסרט משתתפים גם עובדים ממערך המכירות של החברה כניצבים.
הקמפיין בעלות של 2.5 מיליון ₪ יעלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה: 24,10,2 ו-9.
נירה רוטשילד, מנהלת השיווק בדקסל פארמה (דקסון) " חברת דקסל פארמה בחרה לשתף את העובדים בפרסומות וקמפיינים של החברה כאמצעי לחיזוק ההזדהות של העובדים עם מותגי החברה ויצירת גאוות יחידה. קמפיין דקסמול קולד מצטרף לפרוייקטים קודמים בהם נעשה שיתוף עובדים, כגון: קמפיין שנעשה לאחרונה למותג אדקס".
"הקמפיין ממצב שוב את דקסמול קולד כמוצר המוביל בתחום הטיפול בתופעות הצינון והשיעול* אשר מבטל את הצורך בפתרונות אחרים.