רשת טויס אר אס משיקה את נבחרת השגרירים הצעירים של הרשת כחלק מקמפיין גלובלי

רשת טויס אר אס משיקה בימים אלא את
נבחרת השגרירים
הצעירים של הרשת כחלק מקמפיין גלובלי
חובק עולם של
TRU העולמית. הילדים שיבחרו ישתלבו במדיות החברתיות המובילות של הרשת. השקת קמפיין השגרירים יחל עם הגעתו לישראל
של ג'פרי הג'ירף (הפרזנטור של המותג העולמי) כחלק ממסע קידום חובק עולם.

טויס
אר אס, הרשת המובילה בתחום הצעצועים, חשפה לאחרונה כי במסגרת התוכניות לסיור
העולמי של ג'פרי הגי'רף , קמפיין השיווק העולמי הראשון של המותג שהתחיל בחודש
יוני, יגיע ג'פרי גם לישראל לביקור ממלכתי בירושלים.


הקמפיין
החדש יעקוב אחר הג'ירף האהוב של טויס אר אס
Geoffrey the
Giraffe

כאשר הוא יוצא למסע ביקורים בבירות העולם שמתחיל
בניו יורק , ולאחר מכן יתקיימו ביקורים
והפעלות מתוכננות בלונדון, מדריד, ערב הסעודית, דרום אפריקה, דובאי ושווקים ברחבי
סין, יפן ודרום מזרח אסיה.


"עם
הגעתו של ג'פרי לישראל, כחלק ממסע עולמי, אנו נשיק את נבחרת השגרירים של רשת טויס
אר אס בישראל , וכן אתר אינטרנט חדש שעולה לאויר בימים אלה " מספרת סיגל כספי
מנכ"לית רשת טויס אר אס ישראל. "נבחרת הילדים מורכבת מבנים ובנות בגילאי
10-6 אשר יקחו חלק בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של הרשת בישראל: טיק טוק, יוטיוב,
פייסבוק ואינסטגרם".
"כל הסרטונים שיופקו יהיו
בעלי ערך לימודי או חינוכי המותאם לעולמם של הילדים ושל משפחות בישראל" אומרת
כספי. "לדוגמא: סרטונים בהם הילדים יתנו
טיפים לבילויים בחופש, הדרכות על מוצרים שנמכרים בטויס אר אס, סרטונים שמסבירים על
החשיבות של הגנה ברשתות החברתיות ומניעת שיימינג, , ובנוסף סרטונים בשילוב אנשי מקצוע בתחום
החינוך, הדרכה הורית, ריפוי בעיסוק וכדומה ".


השקת
נבחרת השגרירים תחל עם הגעתו לישראל של ג'פרי הגירף ."מדובר בקמפיין
גלובלי חדש שמטרתו ליצור שפה אחידה לילדים
ברחבי ארה"ב, אירופה, אסיה, המזרח התיכון, דרום אפריקה, אוסטרליה ועוד"
מסבירה כספי. "בכל מדינה במסגרת הסיור העולמי של ג'פרי, הוא יפגוש שגריר/ה
מקומיים. הביקור בישראל יכלול סיור במקומות קדושים בירושלים, וביקור בחנות טויס אר
אס בקניון מלחה, שם יוכלו ילדי העיר לפגוש ולהצטלם עם ג'פרי, ולזכות בהפתעות
שונות. אחד מהילדים אף יזכה בפרס הנחשק של
סיבוב בחנות עם עגלה למשך דקה , בה יוכל לבחור את כל המתנות שהוא אוהב." אומרת
כספי בחיוך.


הקמפיין
יגיע לשיאו עם השקת סדרת יוטיוב עולמית אשר מתעדת כל אחד מביקוריו של ג'פרי בעולם. .בסדרה יתועדו
המפגשים של ג'פרי עם ילדי העולם, כשהם
חולקים עובדות מעניינות על המדינות שלהם.


"טויס
אר אס מתעלה מעל פערי תרבויות באמצעות אהבה לצעצועים ולמשחק שאנו מאמצים כמותג
ברחבי העולם", אומרת קים מילר- סמנכ"ל השיווק העולמי ב-
Toys"R"Us. "כשג'פרי מבקר ברבים מהשווקים הגלובליים המרכזיים שלנו, הוא
שלנו מתקבל בברכה על ידי דורות של מבוגרים
שזוכרים אותו בחיבה מילדותם וילדיהם אשר להוטים להצטלם איתו ולהעלות לרשתות
החברתיות".

"ג'פרי
הג'ירף תמיד שיחק תפקיד מוביל בהבאת ההתרגשות של מותג טויס אר אס לחיים עבור הורים
וילדים כאחד. הגעתו לישראל מלווה בהתרגשות רבה, ואנו גאים ללוות אותו באתרים
המרכזיים בעיר ירושלים, ולהכיר לו את השגריר הצעיר הישראלי שייבחר בקרוב"
אומרת כספי.


קמפיין
ה-
World Tour של ג'פרי ישמש כאבן היסוד בסדרה של מספר יוזמות מותג עולמיות,
כולל הקמת מועצת
Toys"R"Us Kids World Council אשר תושק בשנת 2023 ותמציא את נקודת המבט של
הילד לכל מיצוב ותכני המותג. סביב מוצרים, חגיגות, הסברה ועוד.


המותג
Toys"R"Us – עם הג'ינגל המפורסם שלו "I don't wanna to grow up, I'm a Toys"R"Us kid" ו וג'פרי הג'ירף – הוא שם נרדף לשמחות
הילדות של מיליונים ברחבי העולם . כיום, ל-
Toys"R"Us יש עסק תוסס שמייצר יותר מ-2 מיליארד דולר
במכירות קמעונאיות עולמיות מדי שנה דרך 900 חנויות גלובליות ממותגות מחוץ
לארה"ב. ועסקי מסחר אלקטרוני ב-25+ מדינות. עם יותר מ-400 חנויות של
Toys"R"Us שייפתחו בחנויות מייסי'ס ברחבי ארה"ב, המותג יגדל את טביעת
הרגל שלו ב-50% עד סוף 2022.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח