מי עדן משיקה בימים אלה סדרת מתקני מים חדשים וקומפקטיים. ההשקה תלווה בקמפיין בעלות מדווחת של 2.5 מיליון ₪ ויכלול שלטי חוצות, טלוויזיה, עיתונות, רדיו ופעילות שטח.
בטרם השיקה את המתקנים ערכה מי עדן סקר המבקש לבדוק את העדפותיו של הצרכן הישראלי באשר לאופן השתיה, מתוך כוונה להתאים את פונקציונאליות הבר החדש וצבעיו לצרכי הלקוח. מהסקר, שנערך על ידי חברת המחקר טלסקר, בקרב מדגם צרכנים, עלה כי הישראלים מעדיפים את מי השתייה שלהם קרים בקיץ (73%) ופושרים בחורף (60%). אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן אומרת: "המיני בר החדשי מוסיף למגוון הברים של מי עדן את הפונקציונאליות הזו ונותן מענה בדיוק לצורך שהעלו הנסקרים – בבר מים אחד. כך יכול הלקוח להנות ממים מינרליים קרים ופושרים, ולשתות יותר מים, גם בקיץ וגם בחורף".
עוד עלה מהסקר כי הישראלים מאד סולידיים כשזה מגיע לצבעי המטבח. למעלה משני שליש מהנשאלים (67%) אמרו כי המטבח בביתם בגוונים שונים של לבן/שמנת/עץ (אגב, לכמעט מחצית מהנשאלים – 48% – מטבח בצבע לבן/שמנת). גם את מוצרי המטבח הנלווים (מיקסר, טוסטר וכד') מעדיפים רוב הישראלים (55.5%) בצבעי לבן. הגוון השני המועדף על הישראלים הוא מתכת או נירוסטה. כ- 17% מעדיפים את המוצרים בגוונים אלו.
גם נושא זה נלקח בחשבון לקראת השקת המיני בר החדש של מי עדן והוא מוצע בצבעים המתאימים לרוב המטבחים הישראליים.