כשבועיים וחצי בלבד ליום הבחירות לכנסת, נראה כי הזירה הפוליטית מגיעה לשיאה. על תשדירי הבחירות ושלטי החוצות המסורתיים נוסף השנה גם המדיום הסלולרי, שהחל לחדור עמוק לתודעת הציבור ככלי שיווקי לכל דבר, ובחברת "קונטקט", המספקת שירותי תוכן ופתרונות שיווק סלולריים, צופים כי בשבועות הקרובים יופצו עשרות מיליוני הודעות טקסט (SMS) והודעות קוליות אישיות. הודעות אלה ישמשו הן ברמה הלוגיסטית של ניהול הפעילים הפוליטיים, והן להנעת ציבור הבוחרים אל הקלפיות.
לדברי ערן פפר, מנכ"ל קונטקט, "שיווק נבחרי ציבור דומה במידה רבה לשיווק מוצרים אחרים, בעצם העובדה שהוא דורש תהליך מובנה המתבסס על מסרים ממוקדים. באמצעות הטלפון הסלולרי, ניתן לפנות בקלות ובמיידיות לקהל רב באופן אישי וזו אחת הסיבות לכך שקמפייני הבחירות השנה יעשו שימוש ניכר בפלטפורמה הסלולרית". פפר מוסיף כי, ככל שמתקרב מועד הבחירות, תדירות השימוש בסלולר הולכת וגדלה גם ברמה של שליטה ובקרה על מערך הפעילים הרבים שלוקחים חלק במסעות השיווק הפוליטיים".
עדין, טוען פפר, השימוש בטלפון הסלולרי במודל שיווקי עסקי של ממש – כפי שקורה כיום בצורה משמעותית וברורה בארה"ב – טרם חילחל לתודעת הציבור הישראלי. "בארה"ב, השימוש ב'מועדון לקוחות' שצובר באופן שוטף נתונים על לקוחותיו ומעדכן אותם הוא לא רק ביטוי למה שקורה בצרכנות, אלא גם בעולם השיווק הפוליטי".
שימוש פופולרי נוסף לסלולר בזמן הבחירות, הוא באמצעות 'טפטים' אישיים של המועמדים לכנסת ה- 17, כגון: אהוד אולמרט, ביבי נתניהו, עמיר פרץ. ניתן להוריד את הטפטים הללו באמצעות מותג התוכן הסלולרי של חברת קונטקט.