חברת לייזיבוי (LA-Z-BOY) ממישיגן, ארה"ב, אשר מחזור המכירות שלה נאמד בכמיליארד וחצי מיליון דולר, מתעתדת לחולל שינוי משמעותי בהרגלי הצפייה בטלוויזיה והישיבה בישראל.
כניסתה של רשת La-Z-boy לישראל תלווה בהשקעה של כמיליון ₪ בקמפיין שיווק ופרסום רחב.
לדברי מר רוג'ר מילר, סגן נשיא לנושאים בינלאומיים של חברת LA-Z-BOY, "אנו נרגשים להביא לישראל את הרהיטים המתכווננים שלנו ואת האיכות והנוחות הידועות של החברה. La-Z-boy מהווה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה בטלוויזיה כבר יותר מ-80 שנים. סקרים שערכנו לאחרונה מעידים שהרגלי הצפייה של הצרכנים בישראל דומים לאלה של הצרכנים בארצות הברית. בנוסף למדנו כי יש הערכה רבה בשוק הישראלי למותגים אמריקאים ידועים, ועובדות אלו הניעו את החלטתנו להיכנס לשוק הישראלי. אנו בטוחים כי נצליח בשוק המרתק והמסקרן של ישראל בעזרת השותפות עם מר אלבוחר וקבוצת קאופמן."
את מותג La-Z-Boy ייצגו בישראל קבוצת קאופמן ומר יוסי אלבוחר, מנכ"ל חברת ד"ר גב. מר אלבוחר אמר,"קברניטי La-Z-boy ערכו מחקר בן שישה חודשים בישראל בו בחנו את השוק כדי לזהות מי מוביל את שוק מערכות הנוחות בישראל. חברת ד"ר גב, המתמחה במערכות נוחות כבר שנים רבות, נבחרה להוביל את כניסת מותג La-Z-Boy לישראל."