מחקר שבוצע ע"י חברת המחקר פורסטר עבור איגוד המפרסמים האמריקאי (ANA), מצא כי 78% מהמפרסמים חשים כי הפרסום המסורתי בטלוויזיה מאבר מהאפקטיביות שלו בשנתיים האחרונות. המחקר מצא גם כי משווקים מחפשים אחר טכנולוגיות מתקדמות כדי לסייע להם לחזק את פעילות הפרסום בטלוויזיה.
הסקר המשותף נערך בקרב 133 מפרסמים בארה"ב ובדק את היחס שלהם כלפי פרסום בטלוויזיה, ואת ההשפעה שיש לטכנולוגיות חדשות, כמו מכשירי הקלטה דיגיטליים ו- VOD על תקציבי הפרסום בטלוויזיה. תקציבי הנשאלים מוערכים בלמעלה מ- 20 מיליארד דולר וכוללים חברות כגון קולגייט, צ'ארלס שאוב, ג'ונסון אנד ג'ונסון, פייזר ועוד.
מהממצאים של הסקר עולה כי 80% מהמפרסמים יוציאו יותר מתקציבי הפרסום שלהם על שיווק באינטרנט, ו- 68% מהמפרסמים ישקיעו בפרסום במנועי חיפוש. כ- 70% מהמפרסמים חשים כי מכשירי ההקלטה הדיגיטליים וה- VOD יפחיתו או יחסלו את האפקטיביות של פרסומות ה- 30 שניות המסורתיות. כ- 24% מהמפרסמים ציינו כי יפחיתו מתקציבי הפרסום בטלוויזיה שלהם לפחות 25%.
97% מהמפרסמים מסכימים כי על תעשיית הטלוויזיה לפתח מדדי חשיפה חדשים.
אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, לשיווק בינלאומי באינטרנט: "לאור המגמה הנמשכת של מעבר תקציבים מהטלוויזיה אל האינטרנט, הסקר מצביע על הפוטנציאל העצום שעוד קיים בשטח הפרסום המקוון. הפרסום באינטרנט, מספק אפשרויות של מיקוד לקהל יעד ויכולות מדידה וניתוח שהטלוויזיה כיום אינה יכולה לספק. המפרסמים הולכים מבינים כי באינטרנט הם מקבלים יותר על כל דולר המושקע בפרסום, והם גם יודעים בדיוק לאן הדולר הזה הולך".
"השיווק במנועי חיפוש, וגוגל במרכזו, הופך לכלי משלים לפעילות הפרסום, כאשר הוא מספק תנועה ממשית לאתר החברה, רלוונטיות גבוהה לצופה בפרסומת, מספק יתרון אסטרטגי על פני חברות ומוצרים אחרים, ומאפשר ניתוח של העדפות הגולשים". הוסיף זכאי.
להודעה המקורית לעיתונות באנגלית: