חברת דוכס יבואני אופנה בע"מ, המחזיקה בזיכיון של רשת האופנה הבינלאומית PIERRE CARDIN לשיווק והפצת מותגיה בישראל, משיקה קמפיין קיץ לקולקציית הגברים החדשה של המותג, בו תשקיע מיליון דולר.
איציק דור, מנכ"ל PIERRE CARDIN ישראל: "קולקציית הקיץ החדשה של מותג הגברים מתאימה לקהל הישראלי, החובב חולצות פולו, חולצות מכופתרות צבעוניות ומכנסי ג'ינס וכותנה בגזרה קלאסית ומעט משופשפת, כל זאת במחירים תחרותיים במיוחד, ואנו צופים לה הצלחה גדולה בקרב קהל היעד!"
קמפיין הקיץ של PIERRE CARDIN יכלול שילוט חוצות נרחב באזור גוש דן, הפקת קטלוגים, מודעות בעיתונות היומית ומגזיני לייף סטייל. קטלוג הקיץ של המותג PIERRE CARDIN צולם בקונספט של חופשה, על חוף ים, ומככבים בו 2 דוגמנים – בפטיס, דוגמן צרפתי שחום עור, ודיוויד, דוגמן אוסטרי בלונדיני.