מיפאורה נמסר, על הצלחת התוכנית הראשונה בסדרת התוכניות – The RC Live Show – שעלתה לאוויר באמצעות חב' NEXT-IN מקבוצת ראובני פרידן בהשקעה כוללת של כ – 250 אלף דולר.
פייגלין ציין כי, "פעילות זו מדגישה את אסטרטגיית מותג RC קולה, ששם לעצמו מטרה לחדש, לרגש ולפרוץ גבולות. אנו גאים ושמחים להוביל פעילות שיווקית ראשונה מסוגה בישראל בתחום האינטרנט".
פייגלין הוסיף, "בעקבות מחקרים שערכנו, מצאנו כי פעילות חדשנית וראשונית מסוגה באינטרנט הינה הפלטפורמה הנכונה והמתאימה ביותר לקהל היעד ולערכי המותג של R.C קולה".
על סדרת התוכניות – The RC Live Show :
סדרת התוכניות האינטראקטיביות – The RC Live Show – הינן תוכניות אירוח תוססות במיוחד ונושאות פרסים בהנחייתם של שלישיית פרוזק ובשיתוף גולשים באינטרנט.
בזמן שידור התוכנית כל גולש שיכנס לאתרים וואלה ונענע יצפה בשידור החי בעמוד הבית של האתר.
התוכנית הראשונה בסדרה עלתה לאוויר אמש באתרי האינטרנט וואלה ונענע בשידור חי בשעה 18:00 למשך כ – 30 דקות. התוכנית תעלה לאוויר שוב בשידור חי ביום חמישי – 6/4/06, יום ראשון – 9/4/06, יום שני 10/4/06 ויום שלישי 11/4/06 בשעה 18:00.
בתוכניות משולבים תכנים ממזרים, מצחיקים ובעלי תעוזה המשקפים את ערכי המותג תוך שיתוף הגולשים בתוכניות ע"י כתיבת תגובות וביקור באולפן.
כל תוכנית מורכבת ממספר אייטמים:
RC COOL: בכל יום יוכלו הגולשים לרשום סיפור שקרה להם בו הם "יצאו ממזרים". שני הגולשים הכי ממזריים יזכו בהשתתפות בתוכנית. בתוכנית יספרו המשתתפים את הסיפור לשאר הגולשים.
RC Check – "מבחן האומץ": המתמודדים שיגיעו לאולפן, יקבלו משימה לא שגרתית הבוחנת את קצה גבול היכולת שלהם. מולם תעמוד ועדת "השופטים" (פרוזק) שיבקרו, יקטלו, ישבחו ובעיקר יצחקו ולבסוף יעניקו את הפרס למנצח.
משפחת RC: "טלנובלה" בהשתתפות משפחת בקבוקי RC קולה ופחיות.
הפינה המתחלפת:
RC Crazy: הגולשים יוכלו לרשום בצ'ט במהלך התוכנית משימות עבור המנחים. כל יום נושא המשימות יתחלף.
RC Cover: פרוזק יבצעו "Cover" בגרסת RC לשיר מוכר.