הקמפיין "אינטרנט מאובטח" הוא הקמפיין הזוכה של תחרות "שטרודל הזהב" – תחרות הפרסום האינטראקטיבי, של חודש מרץ. מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של smile אינטרנט זהב זכה מכיוון שהצליח, בדרך אטרקטיבית, להמחיש לגולש את כל אותן בעיות יום-יומיות בהן הוא נתקל, או עלול להיתקל, במהלך הגלישה, ולהציע להן פיתרון.
לדברי צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של smile אינטרנט זהב: "אנו שמחים וגאים על זכייתו של קמפיין 'אינטרנט מאובטח' בפרס. smile רואה חשיבות רבה ברשת האינטרנט ומשקיעה משאבים רבים בפעילות פרסום באינטרנט, מתוך אמונה בכוחה ויכולתה של רשת האינטרנט להוות כלי שיווקי משמעותי".
ינון לנדנברג, מנכ"ל משרד הפרסום האינטראקטיבי e-dologic: "אנחנו מאמינים בקריאטיב מעניין,חדשני ושונה ואנחנו מאוד שמחים שאיכות הקראיטיב מוערכת וזוכה לשבחים. יחד עם smile נמשיך להפתיע גם בפעילויות הבאות שלנו וניתן לגולשים חוויה שונה ומיוחדת גם בפרסום של smileולא רק בשירותי החברה."
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.
לצפיה בקמפיין הזוכה: https://www.avitalyogev.com/campain.asp