אנסמבל תיאטרון הרצליה חתם על הסכם פרסום עם קבוצת "לעומק התודעה"

אנסמבל תיאטרון הרצליה החל בימים אלה במהלך שיווקי ראשון מסוגו בישראל בקרב התיאטרון הרפרטוארי: פרסום הצגות בחדרי שירותים במקומות הבילוי. מהלך זה נועד לקרב את הצעירים במגזר הבלייני לתיאטרון (צעירים בגילאי 18-30 אשר יוצאים לפחות פעם אחת בשבוע).



הסכם הפרסום נחתם עם קבוצת "לעומק התודעה", המתמחה בקהל הצעירים במגזר הבלייני ומחזיקה בבלעדיות בשטחי הפרסום בחדרי השירותים. הקמפיין הראשון יעלה בכ- 200 חדרי שירותים במסעדות ובבתי הקפה באזור המרכז.



מהלך שיווקי זה יחשוף לקהל את ההצגה "רחוב טוב" הצגה חדשה של חנן פלד- כתב וביים, מוסיקה ושירים – יוני בלוך שאף ינגן במופע. ההצגה "רחוב טוב" בכיכובם של ניר לוי, לוסי דובינצ'יק גיל נתנזון, יעל בדש, עדי אייזנמן, מאיה שוטנפלד, כפיר לוי ודיויד לוינסקי.



דפנה גזית-וייס מנהלת שיווק אנסמבל תיאטרון הרצליה: "הבחירה בהצגה 'רחוב טוב' להתחיל מהלך שיווקי זה אינה מקרית, רחוב טוב הינה סאטירה חברתית המובילה בדרכה הקלילה והמשעשעת לסובלנות בחברה הישראלית. האנסמבל מאמין במדיה המיוצגת על ידי קבוצת "לעומק התודעה" – פרסום בחדרי השירותים במקומות הבילוי, כדרך לגיטימית יעילה וישירה להגיע למודעות הצעירים ובכך לעודד אותם להגיע לתיאטרון".

אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים