AIG ישראל מעלה קמפיין ההמשך בעקבות הצלחת קמפיין AIG LADY

בעקבות הצלחת קמפיין AIG LADY, עם דנה אינטרנשיונל, AIG מעלה הערב, א' ה- 7 למאי, קמפיין המשך למותג כאשר המסר העיקרי הינו "יש דברים שליידי אמיתית לא צריכה לעשות". הקמפיין ילווה בסיסמה: " פתאום כולם רוצים להיות נשים… ". AIGהינה חברת הביטוח הראשונה בישראל שיצאה בפניה אל פלח אוכלוסיית הנשים באמצעות תוכנית הביטוח המיועדת לנשים בלבדAIG LADY שהושקה ביולי 2005.



את התוכנית ליווה קמפיין מסיבי שאותו הובילה דנה אינטרנשיונל. בעקבות הצלחת התוכנית הצטרפו אלפי נשים לתוכנית הביטוח הייחודית. קמפיין LADY AIG בהובלת דנה אינטרנשיונל נוצר מתוך תפיסה כי קהל הנשים נוהג באופן זהיר יותר ולכן, מן הראוי, שישלם פחות על ביטוח הרכב.



במסגרת הקמפיין יוצעו לנשים המצטרפות לAIG LADY הנחה של עד 35% מהתעריף המוצע למבוטחים גברים. בנוסף מוצעים לנשים שירותי VIP חינם, שירות תיקון תקרים חינם בהתחייבות של עד 90 דקות ע"י נציג AIG שיגיע למקום הרכב, שירות טסט בזק בו נציג AIG יגיע לצורך לקיחת הרכב לטסט ושירות מוסך בזק ובנוסף כרטיס הנחה לדלק בכל תחנות סונול.



אינטרנשיונל תוביל גם את קמפיין ההמשך. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן וימשך כחודש ימים, בעלות כוללת של כ- 200 אלף דולר ויכלול: תשדירים בטלוויזיה וברדיו ובנרים באינטרנט.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים