רשת "הולנדיה", המרכז להנדסת השינה, פותחת רשת חנויות בארה"ב שתקרא: HOLLANDIA U.S ובראשה יעמוד מר מרק סטיוארט, מבעלי חברת KANTER, המתמחה בהחדרת מותגים אירופאים לארה"ב ומי שאחראית על החדרת המותג השבדי IKEA לארה"ב. בשלב הראשון יפתחו 3 סניפים: בימים אלו נפתח הסניף הראשון בפילדלפיה ושניים נוספים בניו-גרזי וניו-יורק יפתחו עד סוף השנה.
לאחר חצי שנת החדרה מאסיבית של הנדסת השינה באירופה, ממשיכה חברת "הולנדיה" בהתרחבותה מעבר לים, ובימים אלו נפתחה חברת HOLLANDIA U.S שתמנה עד סוף שנת 2006 שלושה סניפים:
פילדלפיה – חנות בתוך מרכז הפתוח למעצבי פנים בלבד, בניו-ג'רזי- חנות בקניון SHORT HILL ובניו-יורק רחוב ברודווי. כמנכ"ל HOLLANDIA U.S התמנה מרק סטיוארט, מבעלי חברת KANTER המתמחה בהחדרת מוצגים אירופאים לארה"ב ומי שאחראית להחדרת רשת IKEA לארה"ב.
אבי ברססט, מנכ"ל חברת "הולנדיה" מוסר כי "מחקר השוק שבצעה עבורנו חברת KANTER נתן גוש-פנקה לפתיחת רשת חנויות יוקרתית למיטות מתכווננות שאין לה כרגע אח ורע בכל רחבי ארה"ב".
עוד הוסיף ברססט כי "על-פי החלטה אסטרטגית של החברה במקביל לפתיחת סניפים עצמאיים של "הולנדיה", תהייה חדירה לרשתות שיווק יוקרתיות בסגנון בלומנדייל, רשתות המתמחות באמנות מדע השינה וקניונים של מעצבי-פנים."
בשלוש השנים הראשונות תשקיע חברת "הולנדיה" בפרסום כ- 10 מליון דולר כשחלק מהמהלכים השיווקיים יכללו התחברות אסטרטגית למותגי אופנה בינלאומיים כמו דולצ'ה וגבנה, רולס רויס ומוזיאון העיצוב של ניו-יורק.