מועדון הלקוחות המקוון של הונדה ישראל, הפועל באתר החברה, חצה את קו ה- 5000 חברים, וממשיך לגדול בקצב של 100 מצטרפים חדשים בכל חודש. הונדה ישראל מפעילה מועדון חברים מקוון ייחודי המספק תמיכה ומידע ללקוחות במגוון אמצעים. את האתר הקימה חברת דרונט (www.daronet.co.il), המתמחה באמצעות תוכנת בניית אתריםBasic 4 , והיא גם זו שמתפעלת את האתר ומועדון הלקוחות המקוון.
מרכז פעילות מועדון לקוחות הונדה נע סביב פורום פעיל, בו יכולים הלקוחות להעלות שאלות בנוגע לרכביהם או לרכבים שברצונם לרכוש, ולקבל תשובות מגולשים אחרים וממנהלי הפורום, שהינם לקוחות חברי הפורום בעצמם. באתר גם מתקיימות פעילויות שונות, כגון, תחרות "ההונדה המיוחדת שלי", במסגרתה בכל חודש נבחרת המכונית של החודש ע"י חברי המועדון מתוך תמונות שעלו לאתר. עוד באתר, יכולים חברי המועדון, לעיין בלוח מכוניות יד שניה, לשלוח גלויות ברכה ממותגות הונדה, ולצפות בתמונות מטיולים של חברי המועדון ולהירשם לטיולים הבאים.
מועדון הלקוחות המקוון, מקבל גם מגזין חודשי בדואר האלקטרוני הכולל חדשות הונדה מן העולם, עדכון על אירועים בארץ, סקירות שונות, עדכון על מבצעים ועוד.
מתן כהן, מנהל האתר מטעם דרונט: "הונדה משקיעה רבות בלקוחות הקיימים שלה ומספקת להם ערך מוסף גבוהה מעבר לרכישת המכונית או האופנוע. אתר האינטרנט של החברה הפך לאחד הכלים הטובים ביותר לקיום ערוץ תקשורת רציף עם מספר גדול של לקוחות בו ניתן להעביר תכנים ולספק תמיכה, ומן הצד השני גם לשמוע מה ללקוחות יש לומר. זהו מועדון הלקוחות המקוון הגדול והפעיל ביותר בישראל בין חברות הרכב".