ה. שטרן תחליף זהב ישן בחדש במסגרת הטרנק שואו (TRUNK SHOW)

חברת התכשיטים ה. שטרן יוצאת השבוע (החל מה- 10 למאי 2006), באירועי ה- TRUNK SHOW לשנת 2006, במסגרתם יאפשרו ללקוחות להגיע ל-7 סניפים מרכזיים של רשת ה.שטרן עם התכשיטים שהם אינם רוצים עוד, (אפילו אם הם שבורים) ולהחליפם בתכשיטים חדשים לאחר. אירועי הטראנק שואו יגובו בקד"מ נרחב שיכלול דיוור ישיר ללמעלה מ- 45,000 חברי מועדון הלקוחות, מבצע טלמרקטינג רחב היקף ועוד.



תהליך שקילת הזהב והערכת מחירם תעשה ע"י צורפים מומחים. המחיר שינתן עבור התכשיטים הישנים יהיה גבוה ב – 25% ממחיר הזהב העדכני בשוק, כאשר התשלום עבור הזהב יומר בזיכוי לרכישה חדשה ברשת ה.שטרן. כמו כן, במידה והלקוח יביא עימו תכשיט משובץ אבנים, הן יוסרו מהתכשיט ויוחזרו לו.



ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי "אירועי ה – TRUNK SHOW מתקיימים זאת השנה השמינית ברציפות ואנו גאים להמשיך את המסורת גם השנה ולהעניק לקהל לקוחותינו את האפשרות לחדש את אוסף התכשיטים שלהם, להנות ממחירי השיא של הזהב ולקבל שווי ערכי גבוה ומשתלם יותר. כמו כן, לראשונה אנו נקיים את האירוע גם בקניון השחקים בנמל התעופה, מהלך שיאפשר גם ליוצאים מן הארץ להנות מן ההטבות".




להערכתו של קורט, יגיעו לאירוע ה- TRUNK SHOW כ- 15 אלף איש לסניפי ה. שטרן במהלך החודש וחצי פעילות. לדבריו: "אנו מעריכים כי כ- 75 ק"ג זהב ישן יוחלף בחדש", הנאמד בסכום של כ- 10 מיליון ₪". עוד מסר קורט כי "מבצע הטראנק שואו מהווה הזדמנות לחשיפת המותג לקהלי יעד נוספים וכי בשנה שעברה הגיעו לסניפי הרשת במהלך אירועי הטראנק שואו הגיעו לסניפי הרשת למעלה מ- 1000 לקוחות חדשים שלא ביקרו בחנויות לפני כן והפכו ללקוחות חוזרים". להערכתו השנה ייגבר זרם הלקוחות עקב מחירו הגבוה של הזהב שהוכפל בשנים האחרונות.



באירוע הטראנק שואו תציג ה.שטרן לראשונה 7 קולקציות חדשות, המתאפיינות בתכשיטים בזהב לבן ויהלומים, הטרנד הבא בתכשיטים. קולקציות אלו מהוות את הסנוניות הראשונות של העיצובים החדשים לשנת 2007. השנה יוצגו הקולקצית הבאות: Lizard, Floral, Floral Top, Fireworks, Snowflakes, Cascade, Simple Chic, Spirals


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס