רשת YELLOW יוצאת בקמפיין הנותן פתרונות לאישה עובדת: קניות ומטלות בדרך הביתה

הקמפיין מבית היוצר של מקאן אריקסון, הינו פרק נוסף בסדרת העיזים של YELLOW ומבוסס על פרודיה על סרטי האימה הקלאסיים. במרכזו נמצאת האישה העושה את דרכה הביתה, לאחר יום עבודה מפרך, כשלפתע מגיעה שיחת טלפון מהבעל שנתקע בעבודה ולא יכול לבצע את המשימות שביקשה ממנו. אט אט מתחילות ליפול עליה מטלות/עיזים המרחיקות ממנה את הבית והילדים אליהם כל כך רצתה להגיע.



לדברי מנהלת השיווק והאסטרטגיה בפז , חגית קמין, "הפניה לנשים כקהל היעד של הקמפיין, מבוססת על ההכרה בעובדה כי הנשים הן אלה המקבלות את ההחלטה על קנית המזון בבית. "ממחקרים שאנו עורכים עולה כי 45% מהצרכנים של Yellow הן נשים". קמין מציינת כי הסרט, המצולם בלילה נועד להמחיש את זמינות חנויות YELLOW הנותנות מגוון פתרונות על הדרך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.


לדבריה, מחקרים מראים כי הנשים המודרניות מתרוצצות מסביב לשעון בניסיון לחלק את זמנן בין חיי המשפחה, העבודה, הבית והרצון לזמן אישי. " חנויות YELLOW הזמינות עבורן על הדרך מסוגלות לתת להן בעצירה אחת מגוון פתרונות ( One Stop Shop) לצרכים שונים החל במוצרי מכולת כמו לחם, ביצים, חלב וגבינה, דרך יין, משיכת מזומנים ועוד, ובכך לקצר את הזמן המפריד בינן ובין הבית", אומרת קמין.



היקף ההשקעה בקמפיין התדמיתי נאמד בכחצי מיליון דולר. הקמפיין כולל סרטוני פרסומת בטלוויזיה שיעלו השבוע בערוצים 10 ו- 22 , שלטי חוצות ושילוט בתחנות.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים