פלפל בקמפיין אינטרנט קיץ סקסי ומרענן

כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ, חברת פלפל יוצאת בקמפיין נועז באמצעות חברת השיווק הדיגיטאלי TBWADIGITAL . הקמפיין מציג גישה יצירתית והומוריסטית המבוססת על שפת קומיקס ופונה לשפה של קהל היעד הצעיר. השנה, בחרה פלפל כמי שיוביל את הקמפיין את עפר שכטר ולצידו שתי נערות פלפל חדשות. הקמפיין יקושר בממשק עם האתר של חברת פלפל ויאפשר הורדת תמונות והצצה לקטלוג החדש לקיץ ‏2006.



הקמפיין יעלה באתרים MSN, וואלה, נענע,ICQ, אתרי I-MEDIA ו NRG בעלות מוערכת של 200,000 ₪. הקמפיין תחת הסיסמא "Pilpel – Crazy Summer" פונה בעיקר לבנות נוער בגילאי 13-17.



מ TBWADIGITAL נמסר כי בנות בגילאי העשרה הן פלח קהל דומיננטי מאוד ומאוד קומוניקטיבי במדיום האינטרנטי. בקירוב ל- 90% מבני הנוער בטווח הגילאים הזה נמצא באינטרנט מדי יום.


האפשרויות המוצעות,מאפשרות הנעה חיובית לפעולה וממשק בין האינטרנט ונקודת המכירה באופן ישיר.


אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים