שינוי ארגוני במחלקת השיווק בחברת UMI, יבואנית ג'נרל מוטורס בישראל. יוחאי שנער, 37, מנהל מותג שברולט פרטיות, אופל, ביואיק וקאדילק ביקש לסיים את תפקידו לאחר תשע שנים בתפקיד. שנער היה אחראי על החדרת המותג שברולט (קוריאה) לישראל, החל משנת 2003. כיום, שברולט הוא מותג הרכב החמישי הנמכר בישראל ואחד ממנועי הצמיחה המרכזיים בחברת UMI, אשר סיימה את שנת 2005 במקום הרביעי בין יבואני הרכב בארץ.
תחת הובלתו של שנער הפכו דגמי האוואו (4 ו-5 דלתות), האופטרה (4 ו-5 דלתות) והמאליבו להיות מהדגמים הפופולריים בישראל. בחודשים הקרובים תורחב מטריית הדגמים של שברולט בישראל, עם השקת האפיקה החדשה ודגם הכבישטח, הקאפטיבה.
שנער היה אחראי גם על החדרתו המחודשת של המותג ביואיק לישראל, בסוף 2005. חצי שנה מאוחר יותר ביואיק הוא מותג היוקרה הנמכר בישראל, נכון לרבעון הראשון 2006.
בעקבות פרישתו של שנער, החליטה הנהלת החברה לערוך שינוי ארגוני במחלקת השיווק, אשר נועד ליצור חלוקה איכותית בין המותגים השונים המיובאים על-ידה.
במסגרת זו, מונה ירון גורטלר, 37, למנהל אגף השיווק בחברה. גורטלר, אשר שימש בתפקידים שונים בחטיבת השיווק ב-10 השנים האחרונות, וניהל בין השאר את המותגים איסוזו, שבי-טראקס, האמר וסאאב, יהיה כפוף לסמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה, אבי ארוך. בנוסף לזה, מונו תחת גורטלר שלושה מנהלי מותגים, אשר יחלקו ביניהם את מותגי היוקרה, הנוסעים והמסחריות: גלית עיני תנהל במקביל גם את מותגי היוקרה – ביואיק, קאדילק, האמר וסאאב. עודד וולף ינהל את מותגי המסחריות והשטח בחברה – שברולט מסחריות ואיסוזו ועידית בר-נוי תנהל את מותגי הנוסעים בחברה – שברולט פרטיות, ואופל.
יוחאי שנער: "לאחר 10 שנים בחברה, ביקשתי לסיים את תפקידי, כדי לפנות לאפיקים חדשים. בשנות כהונתי עברה החברה שינוי משמעותי, אשר הפך אותה לאחת מיבואניות הרכב המובילות בישראל. אני שמח על שניתנה לי ההזדמנות לעבוד במחיצת אנשי המקצוע הטובים בישראל, ולשווק לצרכן הישראלי את המותגים הטובים בעולם".
אבי ארוך, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה: "קיבלנו בצער רב את הודעת הפרישה. יוחאי שנער, שהוביל את ההחדרה המוצלחת של דגמי הפרטיות של שברולט והיוקרתיות של ביואיק, הוא לא רק אחד מאנשי המקצוע הטובים בתעשייה, אלא גם אנציקלופדיה מהלכת בכל הקשור לעולם הרכב – בישראל ובעולם".