רשת המשביר לצרכן, פותחת בישראל 6 סניפים נוספים של רשת חנויות מותג האופנה המוביל מספרד SPRINGFIELD, אשר יפעלו במתכונת של SHOP IN SHOP בהשקעה כוללת של כ- 25 מיליון ₪ .
במסגרת המהלך נפתחו השנה בחודש אוקטובר שני סניפי דגל ראשונים של המותג, האחד במתחם האופנה החדש בדיזנגוף סנטר על שטח של 200 מ"ר וסניף נוסף נפתח בקניון רננים ברעננה על שטח של כ220 מ"ר.
6 הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בתוך סניפי המשביר לצרכן וממוקמים במרכזי קניות גדולים: בגרנד קניון בחיפה, בקריון בקריית ביאליק, בקניון איילון בר"ג, בקניון איילון בר"ג, בקניון הגדול בפ"ת ובקניון מלחה בירושלים.
חנויות המותג בישראל עוצבו ע"י מעצבי העל של המותג מאירופה והן זהות לחנויות הדגל של בירות האופנה הבינלאומיות. החנויות עוצבו ברוח הקולקציה, במראה צעיר, דינמי ועשיר ומצוידות במערכת סראונד איכותית על מנת לספק מוזיקה עכשווית. החנויות מעניקות חוויית קנייה צעירה ,תוססת ועכשווית . מדובר בחנויות מעורבות לנשים וגברים, המשלבות פריטי אופנה עם אקססוריז , ומשתרעות על שטח ממוצע כולל של 100-200 מ"ר.
לדברי אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר לצרכן: עקב ההצלחה של חניות הדגל של המותג בדיזנגוף סנטר ובקניון רננים החלטנו על תהליך של הרחבת הרשת בתוך סניפי המשביר. כמו כן במסגרת מדיניות המשביר לצרכן לחזק את הרשת בקרב צעירים הוחלט להכניס את המותג לסניפים נוספים של המשביר לצרכן".
לדבריו: "מדובר במותג עם "ערך נוסף" שמתאים לצרכן הישראלי הן במיצוב והן ברמת המחירים, וכמו כן מתאים לקהל הלקוחות של רשת המשביר לצרכן מאחר והוא נחשב לאופנה מובילה בקרב הצעירים באירופה והתאמתו לקהל הישראלי".