A-2-Z משיקה שירות חדש לארגונים: חבילת קופירייטינג ודיוור מתוחכם של ניוזלטר דינאמי

שירות חדש לדיוור תוכן, הושק השבוע על ידי A-2-Z, המתמחה בשיווק בינלאומי באינטרנט. החברה תפיק ניוזלטרס' דינאמיים, שיספקו לארגונים כתיבה שיווקית, עריכת תוכן, קופירייטינג ומשלוח איכותי של הדיוור באמצעים מתקדמים ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים. השירות יספק ללקוחותיו נתונים וסטטיסטיקות כמו מהם אחוזי הקוראים שנחשפו לכל פרט בניוזלטר.


A-2-Z תספק לארגונים חבילה כוללת שתשלב כתיבה שיווקית איכותית ודיוור אפקטיבי. החבילה כוללת: הדרכה אודות שיטות לאיסוף נכון של מאגר לקוחות, פילוח רשימות המדוורים בחירת מערכת דיוור איכותית, עיצוב גרפי של תבנית הניוזלטר בהתאם למיתוג החברה, כתיבה ועריכה מקצועית. ייחודו של הפרויקט הוא ביכולותיו להתמודד עם מערכות אנטי ספאם וכך לחדור למערכות גדולות. אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z: "הדיוור האלקטרוני הוא אמצעי מוביל בארגז הכלים של איש השיווק לניהול קשרי לקוחות. מחקרים מוכיחים שדיוור איכותי משפר נאמנות לקוחות למותג, ומהווה פלטפורמה להגדלת מכירות. מדו"ח eROI האחרון עולה, כי הודעות דואר אלקטרוני לקהל לקוחות ממוקד, זוכות לשיעור חשיפה גבוה ב-40 אחוזים מכל אמצעי פרסום אחר".


טובי ארבל, עורך התוכן של הפרויקט: "ניסיוני בעריכת ניוזלטרס' מוכיח שזה הכלי היעיל ביותר כיום להעביר מסרים עסקיים ולקבל משוב מלקוחות, או מלקוחות פוטנציאלים. הוא קולח, דינאמי, נקודתי, מדיד והוא מגיע בדיוק למי שהתכוונת".



בהרצאה במכון הייצוא בנושא, אמר לא מכבר אלון זכאי: "דיוור אלקטרוני מקצועי צריך לענות על כמה דרישות: תוכן רלוונטי ללקוחות, עיצוב ידידותי ושליחה ממערכת שמסוגלת להגדיל את סבירות קריאת התוכן בצד המקבל".

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים