חברת אסם מעלה החל מיום ראשון 21/05/06, קמפיין אינטרנט לפסטה פרפקטו, בכיכובו של השף שגב משה. החברה תשקיע 500,000 שקלים בקמפיין, שיעלה בפורטלים ובאתרי האינטרנט המובילים. המתכונים האקזוטיים ישלבו השפעות ממדינות שונות בעולם, ויכללו פסטה בסגנון יפאני, פסטה בסגנון לטיני, פסטה בסגנון תאילנדי, פסטה בסגנון הודי ועוד.
במסגרת הקמפיין יציע לגולשים השף שגב משה, שהוביל מסעדות כמו בריו דה-קובה ותמוז, והגיש את תכנית הטלוויזיה "שגב במטבח", 12 מתכונים שונים לפסטות החדשות המושקות בסדרת פרפקטו: פרפרים בשלושה צבעים, פסטה פוסילי מיוחדת ופטוצ'יני.
כל המתכונים יוצגו באתר בישולים www.bishulim.co.il, המופעל על ידי אסם במסגרת "חגיגת פסטה" הכוללת גם טיפים לבישול, ראיון עם שגב ועוד.