החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה) ממשיכה למנף את הקשר עם עולמות התוכן של בני הנוער ומציעה פעילות ייחודית וחוויתית לגולשי אתר המוזיקה שלה MYMUSIC.CO.IL. במסגרת המהלך לחודש הקרוב מציעה קוקה-קולה לחברי מועדון MYMUSIC אפשרות להקליט את עצמם במצלמת אינטרנט ביתית ולהסביר למה מגיעה להם חופשה – "מה עשיתי השנה שמגיעה לי חופשה" .
כל אחד מחברי האתר יוכל לעלות סרטון וידאו לאתר www.mymusic.co.il ולהשתתף בתחרות תמורת דציבל אחד בלבד (קוד המופיע מתחת לפקקים או ללשוניות של מוצרי קוקה-קולה).
הגולשים באתר, ביחד עם צוות שופטים, ידרגו את הקטעים ומביניהם יבחרו 4 קטעים שיזכו בפרס הגדול: חופשה חלומית בבית מלון באילת, כולל טיסות, בילויים וכיף. כמו כן, תעניק קוקה-קולה– חופשה נוספת בבית מלון באילת – לגולש שצבר את מספר הדירוגים הגבוה ביותר.
קוקה-קולה השקיעה כ-5 מיליון ₪ בתוכנית נאמנות חודשית לבני הנוער. התוכנית כוללת השקה מחודשת לאתר המוזיקה של קוקה-קולה MUSIC MY וחלוקת פרסים אטרקטיביים לבני הנוער לאורך כל השנה.