ערוץ MTV יוצא בשיתוף פעולה עם מותג בגדי הים לצעירות פלפל

שיתוף הפעולה נאמד ברבע מיליון ש"ח ובמסגרתו יופק ב MTV סרטון מיתוג של פלפל לתכנית לגונה ביץ' – תכנית הדגל של MTV לקיץ 2006. בנוסף משולב בערוץ קמפיין הקיץ של פלפל. עופר נוינר, סמנכ"ל שיווק גוטקס ומנהל מותג בגדי הים פלפל אמר היום : "קהל הצעירים דינאמי ואופנתי ומתאים לתוכנית לגונה ביץ' בערוץ MTV ולכן מדובר בשיתוף פעולה המשרת היטב את שני הצדדים."



דן רון, מנכ"ל IMH אמר היום: "MTV הוא ערוץ הצעירים המוביל בעולם ונתפס כמותג אופנתי בקרב בני הנוער והקהל הצעיר. אנו משקיעים משאבים רבים בקידום פעילויות שיווקיות בשיתוף מותגים מובילים בתחומם כמו פלפל" .



שיתוף פעולה בין מותג בגדי הים לצעירות – פלפל לבין MTV במיתוג התכנית המובילה לגונה ביץ'. במסגרת שיתוף הפעולה ישודרו כ-400 תשדירי פרסום של פלפל ב MTV . בנוסף יופק ב MTV סרטון חסות לתכנית שישודר מאות פעמים במהלך החודשים יוני ויולי.



לגונה ביץ' היא סדרת דרמה מציאותית שכבשה כבר את בני הנוער בארה"ב ובאירופה:


8 צעירים וצעירות יפהפיים ומוכשרים, החווים את גיל ההתבגרות בקליפורניה, על אחד החופים היפים בעולם. בגן העדן הזה יוכלו הצופים לחוות עם הגיבורים מסיבות, מערכות יחסים, אהבות, אכזבות ודרמות בתיעוד מלא. 30 דקות בהן הכול אמיתי, סקסי וצעיר.



את קמפיין הפרסום למותג בגדי הים המוביל פלפל מוביל כוכב בנות הנוער, מנחה הטלוויזיה והשחקן עופר שכטר ולצדו 2 נערות פלפל החדשות, פנטה פראדה ורז שפירא. הקמפיין כולל 3 סרטוני פרסומת באורך 13 שניות. סרטוני הפרסומת של פלפל מציגים גישה יצירתית, עם הומור ועכשוויות, הם קצרים, ממוקדים, ופונים בדיוק לשפה של קהל היעד. את קמפיין הפרסום של פלפל, הובילו בעבר הכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן היו יעל בר-זוהר, סנדי בר ובר רפאלי.

אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר