מבשלות בירה ישראל, יצרנית ומשווקת בירה קרלסברג בישראל, משיקה בקבוק חדש לצרכנים ולבליינים שישווק בפאבים, בארים, במועדונים ובדיסקוטקים. השקת קרלסברג בבקבוק חדש באה במטרה ליצור חדשנות ובמטרה ולבדל ולייחד את הבקבוק במקומות הבילוי השונים בארץ לבין הבקבוק אותו צורכים בבית. השקת הבקבוק החדש, תלווה בקמפיין פרסום באמצעות פובליסיס אריאלי ובפעילות קד"מ נרחבת בהיקף של כ-200,000 דולר.
רונן בן נון, מנהל מותג קרלסברג: "בחיי הלילה הקצב עולה והוא חזק יותר קיצבי יותר ומהיר יותר והמבלים זזים רוקדים וחוגגים.למען חיי הלילה והמבלים החלטנו להשיק בקבוק חדש וייחודי כדי להעניק לבליינים בירה קרה ומרעננת בבקבוק היפה ביותר בעיר. הבקבוק החדש, שזכה לכינוי "קלאב באטל" בעיצוב סטייליסטי ונוח ממשיך לחזק ולבסס את מעמד המותג קרלסברג בקרב הצרכנים בפאבים, בבארים, במועדונים ודיסקוטקים".
מותג קרלסברג נמכר בלמעלה מ-140 בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה קולה ישראל). ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).
קרלסברג הינה, בירת לאגר בהירה (בלונדינית), איכותית, בעלת 5% אלכוהול. בשלהי שנת 2002 עבר המותג למיצוב קוסמופוליטי, שנון, עדכני עם שאיפה למצוינות תחת הרעיון שלשתות קרלסברג זה לשתות עם עולם של חברים, קרלסברג מחברת אנשים מסביב לעולם דרך טעמה המעולה של הבירה.