ברליץ עולה בקמפיין לקידום קייטנת השפות

ברליץ, בית הספר ללימוד שפות והכשרות בינתרבותיות, מעלה קמפיין לקידום קייטנת השפות לילדים ונוער בגילאים 4-18. הקמפיין, בהשקעה של 100,000 שקל יעלה במקביל ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט. המודעות תומכות במסר: "בברליץ לומדים שפות בשיטה מהנה ומעניינת". ברליץ פועל בשיטת לימוד חווייתית ומהנה בקייטנת השפות הנפתחת בחופשת הקיץ עבור ילדים מגיל גן ועד כיתה י"ב.



לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ, הקמפיין מציג את מגוון הקורסים והסדנאות בברליץ ללימוד שפה במהלך חופשת הקיץ, לילדים מגיל גן ועד כיתה יב'. מיטב המורים וחומרי הלימוד העדכניים של ברליץ, הופכים את הלימוד לחוויה מהנה ומפגש חברתי, שהוא חלק מהחופש הגדול.



הקורסים מיועדים לילדים ובני נוער מגיל גן ועד כיתה יב' תוך דגש על שפה מדוברת , חיזוק הביטחון והעשרת אוצר המילים במסגרת חווייתית. לילדים מהווה הקייטנה חוויה והנאה ולהורים השקעה בלמידה ובהתפתחותו של הילד. המורים בברליץ, דוברי אנגלית ברמת שפת אם מוכשרים ומודרכים לנהל שיעור מעניין פורה וחווייתי.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_