איגוד המפרסמים בחר באייל מליס, מנהל חטיבת מוצרי הנייר ושרשרת האספקה בחוגלה קימברלי, כאיש השיווק של חודש מאי. המהלכים השיווקיים שהנהיג אייל מליס הביאו לגידול בנתח השוק של חוגלה – המובילה בשוק – בתחום נייר הטואלט, והוא עומד כיום על 66%.
אחד המהלכים היה השקת נייר טואלט חדש – לילי עם אלוורה, שכבש 10% מהשוק. נעשו מספר מהלכים לשדרג את המותג לילי, שבעקבותיהם גדל נתח השוק של המותג מ-24% ל-30%.
גם במותג מולט נערכו שינויים ומיצוב מחודש שהביאו לגידול בנתח השוק שלו בתקופת ההשקה המחודשת מ-12% ל- 22%, שהתיצב על 18% מאז. המהלכים הללו הצליחו להגדיל גם את קטגוריית נייר הטואלט כולה בשיעור מרשים של 8% ב-2005.
אייל מליס, 44, נשוי ואב לשלושה בנים, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה, עובד בחוגלה כבר 15 שנה – מאז השתחרר משירות קבע בצה"ל. התחיל את דרכו במכירות, עבר לשיווק עד לתפקידו הנוכחי כמנהל חטיבת מוצרי הנייר. בשנתיים האחרונות הוא משמש גם כמנהל שרשרת האספקה של חוגלה-קימברלי – מרכש חומרי הגלם ועד למדף.