קטשופ היינץ עולה בקמפיין תדמית לראשונה בישראל

קטשופ היינץ H.J.Heinz)) הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה בקמפיין תדמית, לראשונה בישראל, אשר הופק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, בהשקעה של 2 מיליון ₪ . הקמפיין, תחת הסיסמא: "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ", יעלה בסוף השבוע וכולל פרסום בטלויזיה ובנקודות המכירה.



הקמפיין ממשיך את האסטרטגייה התקשורתית של מותג קטשופ היינץ אשר מתמקד בהפיכת הקטשופ ל- must עבור מי שמבין עניין. אסטרטגיה זו נבחרה במטרה לחדד את איכותו וטעמו היחודי של קטשופ היינץ. ממחקר שערכה היינץ בקרב בני נוער עולה כי 3 הפרמטרים החשובים ביותר, בעיניהם, בקטשופ הינם: טעם 86%, איכות 54%, ובריאות 49%.



הקמפיין, שצולם באמצעות משרד פרסום ישראלי, ואושר ע"י חברת היינץ העולמית, הינו קמפיין ברוח בינלאומית, בהשתתפות שחקנים מקומיים ואנגלים.



לדברי אורן וימן, מנהל שיווק מותג היינץ ישראל :"קטשופ היינץ הינו מותג בינלאומי ותיק המתמחה בייצור איכותי ומוקפד של קטשופ. הקמפיין מדגיש את טעמו הייחודי של קטשופ היינץ, תוך הצגה הומוריסטית של סיטואציה יומיומית, שמתארת מה יעשה הסועד בכדי להשיג את הטיפה האחרונה של הקטשופ האהוב שלו".



שוק הקטשופ בישראל מגלגל מחזור של 72.8 מיליון ₪ בשנה.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס