חצי שנה מאז שעלתה חברת צ'ארט לאינטרנט, וכבר הצליחה לגרום לשינוי באופן הפרסום המקוון- מפרסום כללי לפרסום אישי וממוקד באתרים רלוונטיים בלבד ובתשלום הנקבע לפי כמות ההקלקות – לא הקלקת – לא שילמת!
חברת האופנה Crazy Line, היא רק אחת החברות שיכולות להעיד על ההצלחה. עמית, מנהל אתר האינטרנט של חברת האופנה Crazy Line , שמפרסמת באינטרנט בעזרת צ'ארט מספר: " ההבדל הגדול שהביאה צ'ארט הוא היכולת לפלח את הקהל על ידי הצבת הפרסומות באתרים הרלוונטיים, מה גם שכמובן המחיר הרבה יותר זול ממה ששילמנו בעבר. צ'ארט הביאה לגידול דרמטי בחברי מועדון הלקוחות של אתר האינטרנט שלנו, בקצב של מאות מצטרפים חדשים ליום, דבר שלא הצלחנו ליצור קודם למרות הפרסום בכמה וכמה מדיות. ".
חברת צ'ארט, בבעלותו ובניהולו של ירון סיני עלתה לאינטרנט לפני פחות משנה וכבר היא צופה מחזור של 4 מיליון שקל בסוף השנה הראשונה. החברה מספקת שירותי פרסום המבוססים על מודל אמריקאי והיא מפרסמת מדי יום למעלה מ- 5 מיליון פרסומות המגיעות ל- 70% מהגולשים באינטרנט.