כ- 150 עסקאות רכב חדשות נחתמו בחודש הראשון לקמפיין דבר חדש! של ניו קופל CAL

לפני כחודש יצאה חברת ניו קופל CAL בקמפיין פרסומי לרכישת כלי רכב באמצעות ליסינג בתנאי תשלום נוחים. קמפיין דבר חדש! שמוביל טל פרידמן בדמותו של חיזקי, רשם הצלחה רבה ובחודש הראשון לקמפיין נחתמו כ- 150 עסקאות רכב חדשות. הקמפיין בהיקף של כ- 1.6 מיליון ₪ , התבסס כולו על הרדיו ועל האינטרנט והופק באמצעות משרד הפרסום GPS.



לדברי ערן גולן, מנכ"ל חברת ניו קופל Cal, "בשבוע הראשון לקמפיין שעלה בתחילה בתחנות הרדיו קבלנו כמות שיחות כפולה מהצפוי. עקב השיחות המרובות נדחתה עליית קמפיין האינטרנט על מנת להפיק את המירב מפניות אלו".



"ב- 10 הימים הראשונים לקמפיין האינטרנט נחשפו יותר מ- 12 מיליון גולשים, כאשר מספר ההקלקות עמד על כ- 150,000 הקלקות. מדובר באחוז הקלקה מאוד גבוה ובתהליך בו הגולשים מטמיעים את השיטה החדשה לקניית רכב חדש", הוסיף גולן.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 קסטיאל רזיאל
 במקורות
-השד - האגודה למלחמה בסרטן