חברת "קוסמופארם" משווקת המותגים "כיף" ו"קרמה" בישראל מפיקה באמצעות קבוצת "לעומק התודעה" שיווק לצעירים את תחרות "רוקדים בכיף": תחרות ריקודי הזוגות הלטיניים הראשונה. עלות הפקת התחרות נאמדת בכ- 100,000 דולר.
תחרות "רוקדים בכיף" תצא לדרך בפסטיבל הלטיני בגני יהושע, ותתקיים לאורך שלושת ימי הפסטיבל (4.7.06 עד 6.7.06). הגמר הגדול יתקיים ביום חמישי ה- 06.07.06 אליו יעפילו 6 זוגות, הזוג הזוכה יקבל זוג כרטיסי טיסה לקובה.
שופטי התחרות: אביב בן ישי (כוריאוגרף התכנית נולד לרקוד ומדריך מהמובילים בארץ לריקוד לטיני), אונה הולברוק (מדריכת ריקוד בכירה ושופטת בתכנית נולד לרקוד) ושי פרטוש זוכה תחרות הריקודים נולד לרקוד.
יובל לנדסברג מנכ"ל "קוסמופארם": בפרק זמן קצר מאוד, הצלחנו ליצור למותג "כיף" מראה צעיר ועדכני, לא מעט בזכות הקשר היומיומי שלנו עם עולם התוכן של המגזר הבלייני,.אני מאמין ש"רוקדים בכיף" תהפוך למסורת בקרב הבליינים שכבר הוכיחו שהם אוהבים לרקוד. החיבור לאירועים אלה הינו נידבך נוסף בחיזוק הנאמנות למותגים אלה בקרב המגזר הבלייני.
זיו פופלבסקי מנכ"ל קבוצת "לעומק התודעה" המפיקה את התחרות "רוקדים בכיף" אומר: "טרנד הריקודים ששטף את ישראל בשנה האחרונה התחזק והריקודים הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף הבלייני. היום הצטרפו למועדונים שהחלו את טרנד הריקודים, מקומות בילוי רבים.עדות לכך קיבלנו מפניות רבות של צעירים שנחשפו לפרסום התחרות במוקדי הבילוי.