"פומה" מותג הספורט המשלב השפעות מעולם הספורט, הלייף סטייל והאופנה, מרחיבה את פעילותה ומקימה 75 נקודות מכירה בקונספט של חנות בתוך חנות ברשתות הספורט. פומה משקיעה 4.5 מיליון יורו במהלך שיבסס מעמדה בין הגדולות בענף הספורט. 75 הנקודות יהיו ברשתות הספורט השונות כמו ספורט ורטהיימר וכמו כן ברשתות אופנה וביניהן פקטורי 54.
מיקומי החנויות החדשות נבחרו בקפידה על ידי צוות שהגיע ממטה פומה בגרמניה אשר בחן את הפרמטרים הבינלאומיים בכל מיקום.
החנויות עוצבו בהתאם לתפיסה שיווקית ומדיניות פומה העולמית במטרה ליצור זהות אחידה בכל חנויות פומה ברחבי העולם. תכנון החנויות וחלוקת החלל התבצעה על פי ההנחיות והסטנדרטים של חברת "פומה" בעולם, ועל פי קריטריונים של אסתטיקה, נוחות ושיווק, כך שכל נישה בחנות משויכת לקטגוריה שיווקית אחרת בהתאם לקולקציות השונות של "פומה". כמו-כן, הקונספט החדש מכיל חללי תצוגה מיוחדים לביגוד ספורטיבי מקצועי המיועד לנשים ובכללו ביגוד ייעודי ליוגה ופילאטיס.
אייל פינטו, סמנכ"ל השיווק של "פומה" ישראל, אומר: "פומה ישראל ממשיכה באסטרטגיית הגידול ומרחיבה את מספר נקודות המכירה שלה. לאחר ביסוס המותג בישראל כמוביל בתחום הלבשה והנעלה ספורטיבי-מקצועי, התחלנו לייבא פריטי אופנה שזכו להצלחה רבה. כיום, בהנחיית מנהלת המרקטינג העולמית של החברה, אנו עושים צעד שיווקי נוסף ומחזקים את ניראות המותג בישראל על ידי הקמת מיני חנויות קונספט של המותג בתוך חנויות קיימות, כך שחוויית המותג תעבור כמעט בכל מפגש עם הלקוח".