ד
ד"ר קובי ריכטר, זהר זיספאל, רוני קוברובסקי, גיורא בר דעה, גזי קפלן ובועז איתן, אלו רק מקצת הבכירים אשר ישתתפו בפאנלים השונים בכנס החדשנות הראשון TheMarker In-novation , של TheMarker ושטראוס עלית. הכנס יערך בתאריך ה- 17 ליולי, יום ב', במרכז הכנסים Avenue איירפורט סיטי. כנס החדשנות TheMarker In-novation – יעסוק בקשר בין יצירתיות לכסף ולהרחבת הפעילות העסקית.
הייחודיות בכנס זה , מתבטאת הן בתכנים של הכנס והן בצורת העברתו. זהו אחד הכנסים הראשונים בארץ, שעוסק כולו בחדשנות. בנוסף,מבנה הכנס ואופן העברת התכנים היא חדשה ומשלבת מגוון היבטים ומרכיבים, שטרם נראו בנוף הכנסים הישראלי.
הכנס ישלב לראשונה סדנאות בהשתתפות הקהל יחד עם הרצאות של בכירים מישראל והעולם, ביניהם ריינר שמידט, מנהל השיווק באירופה ואפריקה בחברת BPW, חברת המשקאות המשותפת של נסטלה וקוקה קולה, הנחשבת כפורצת דרך בתחום המשקאות, בנושא חדשנות בזירה הבינלאומית- פתיחת שווקים חדשים וקטגוריות חדשות בשוק הבינלאומי. בנוסף, יוקרן ראיון בלעדי עם פיליפ סטארק, המעצב הבינלאומי אשר יעמוד על ההבדל בין עיצוב לחדשנות.
בין הסדנאות, שיועברו בהשתתפות הקהל, סדנא בהנחיית המאייר חנוך פיבן, בנושא יצירה כתהליך חדשנות במסגרתה ירצה חנוך איך להסתכל על דברים אחרת ואז ינחה סדנת יצירה. בנוסף, סדנת "איך עושים את זה?" בה יעברו הנוכחים בכנס תהליך חדשנות של SIT, ע"י הדגמה איך החברות המובילות בעולם עובדות על הדבר הבא.
לדברי רועי קורן, סמנכ"ל השיווק של TheMarker, "זהו כנס רלבנטי לעולם העסקים בכלל והשיווק בפרט, מאחר ויצירתיות וחדשנות משביחים את ערך המותגים, המוצרים והשירותים ובכך מרחיבים את הפעילות העסקית. זוהי השנה הראשונה בה אנו עורכים את כנס החדשנות. הכנס עצמו, הוא יוצא דופן בנוף הכנסים המקצועיים ומשלב אלמנטים חדשניים. הסדנאות יאפשרו לקהל הנוכחים בכנס לקבל את משמעות המושג חדשנות בצורה מוחשית וייחודית, להבין באמת איך עושים חדשנות ולקבל רעיונות מהאנשים שכבר עשו את זה".