בוניטה, רשת הבוטיקים בעיצובה של פרידה ראובני, השיקה לפני מספר חודשים מותג חדש תחת השם "צ'יקיטה בוניטה" בהשקעה כוללת של כ- 500,000 ₪. המותג מציע פתרון לנערות בגילאי 11-17, ושווק בשלב ראשון בחנויות בוניטה בקונספט של SHOP IN SHOP, כשהוא מציע פריטים המקבילים לקולקציית הנשים במידות מוקטנות המותאמות לקהל היעד החדש.
הקמת המותג החדש הוכתרה כהצלחה ובימים אלה מנהלת רשת "בוניטה" משא ומתן עם מספר קניונים רלוונטים לגבי מיקום וגודל חנויות למותג הצעיר "צ'יקיטה בוניטה", כאשר הקניונים העומדים על הפרק, מתוך הביקוש שנוצר בחנויות הרשת למותג הצעיר שנמכר בתוכן, הם – קניון רננים ברעננה, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, קניון הזהב בראשון לציון, קניון הנגב בבאר שבע וקניון מלחה בירושליים. במקביל הרשת שוקדת על פעילות תקשורתית המיועדת למנף המותג, ואף תנפיק כרטיס חבר ייחודי לבנות "צ'יקיטה בוניטה" בו יינתנו הנחות והטבות בלעדיות עבורן.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת "בוניטה": "המותג צ'יקיטה בוניטה הוקם כתוצאה ממחקרים רבים שערכנו, ומתוך בדיקה בנקודות המכירה בחנויות, שהעלו כי קיים מחסור בנישה זו הפונה לבנות בגילאי 11-17, וכן מתוך רצון עז בקרב הבנות בחתך גילאים זה ל"קולקציה אופנתית" יותר מההיצע הקיים. לאחר תהליך ארוך השקנו את המותג החדש צ'יקיטה בוניטה, שפונה לקהל יעד זה ונותן פתרון אופנתי, דרך תרגום הולם של קולקציית הנשים האופנתית והפופולארית שלנו, למידות קטנות יותר. לאחר פיילוט של מספר חודשים, המותג הוכתר כהצלחה, ואנו רואים בו מנוע צמיחה מרכזי של הרשת במהלך שנת 2009".