הכוכבת ההוליוודית אשלי ג'אד, נבחרה לככב בקמפיין הסתיו הבינלאומי של ה.שטרן. אשלי תוביל את הקמפיין לצד יעל גולדמן, הפנים הרשמיות של ה.שטרן בשנתיים האחרונות. הקמפיין יעלה לראשונה כמודעות כפולות במהדורת ספטמבר של המגזינים המוביליםVouge האמריקאי, ו- W ,וכמובן גם במגזינים המובילים בארץ ויימשך עד אביב 2007.
הקמפיין יופיע, כמודעות עמוד או כפולה, ביותר מ- 20 מדינות ב – 4 יבשות, במגזיני האופנה וסגנון החיים בין היתר Vogue, Elle ו Harpers Bazaar; Bolero, Tatler ועוד. בנוסף, יכלול הקמפיין שילוט חוצות ומסע קידום מכירות נרחב. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום בעולם לסתיו 2006 בלבד, נאמד ב כ- 6 מיליון דולר.
בישראל יעלה הקמפיין בו זמנית עם הקמפיין הבינלאומי והוא יכלול מודעות בעיתונים יומיים ומגזינים מובילים וקטלוג שיופץ לחברי מועדון ה.שטרן. ההשקעה בקמפיין בישראל מוערכת בכ- 2 מיליון ₪.
ישראל קורט , מנכ"ל ה.שטרן בישראל מוסר כי: "אשלי ג'אד מוס נבחרה כפנים של הקמפיין בשל היותה אישה חזקה, עצמאית, חושנית ומודרנית, מסרים המייצגים בצורה הטובה ביותר את האישה של ה.שטרן: מישהי בעלת טעם ייחודי ומבוסס הרוכשת את התכשיטים בעצמה ומשתמשת בהם בכדי להחמיא לאישיותה, ולא כסמל סטטוס."