מחקר חדש של חברת Parks Associates, המתמחה במחקר בתחום העולם הדיגיטאלי והשפעותיו במרחב הביתי, מראה כי 59% מאוכלוסיית הגיימרים הסלולריים בארה"ב הן נשים. עוד מראים הממצאים, כי רוב הגיימרים, המשחקים מעל 4 שעות בחודש, הן נשים: 58% מהנשים משחקות מעל 4 שעות בחודש, ו- 61% מהנשים משחקות 1-4 שעות בחודש. המחקר נערך בקרב 2000 אמריקאים.
מהמחקר עולה כי נשים מעדיפות משחקי טריוויה ומשחקי קלפים בעוד הגברים מעדיפים משחקי אקשן ומשחקים המבוססים על משחקי תפקידים ודמויות. יצרניות המשחקים בארה"ב זיהו לא מכבר את המגמה והן שוקדות על הרחבת השוק דרך שיווק מוצרים חדשים שיהיו מכוונים לנשים, שהתגלו כצרכניות פוטנציאליות בשוק הדינאמי והצומח של משחקים סלולריים.
בישראל מורידים מדי חודש כ-150 אלף משחקים לסלולרי. לדברי אביעד רבינוביץ', עורך התוכן הראשי בטיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים: "הנתון לגבי אחוז הנשים הצורכות משחקים סלולריים אינו מפתיע. בתחילת הדרך אמנם חשבו בחברות המשחקים הגדולות, שהקהל הטבעי למשחקים הסלולריים הוא אותו קהל של גיימרים כבדים, שלא יכולים לעזוב את הפלייסטיישן, אך לאחרונה התברר כי הפוטנציאל האמיתי טמון בקהל של ה- Casual Gamers, המתאפיין ברצונו לשחק במשחקים פשוטים, מהנים וקלים לתפעול. משחקים כמו סנייק, טטריס, סוליטייר, משחקי קלפים וסודוקו עושים להם את זה ובגדול."