הנגיחה המפורסמת של זידאן בשחקנה של איטליה מרקו מטאראצי, בגמר המונדיאל 2006, זכתה לסיקור נרחב ולחשיפה עצומה בתקשורת העולמית. אדם אחד בסין גילה יוזמה מקורית ומיהר לרשום את הצללית של הנגיחה כסימן מסחרי, אותו הוא מציע כעת למכירה עבור יצרניות בגדים, נעליים ומוצרי צריכה נוסיפים. לכל המעוניינים המחיר לרכישת הלוגו החדש עומד על 125,000$.
מדובר ביוזמה שיווקית שמצטרפת למספר יזמים זריזים אחרים, שזיהו את פוטנציאל החשיפה שזכתה לה הנגיחה – ומיהרו להגיב. לדוגמא אתר המשחק הבא שזכה לחשיפה עצומה בעצמו, ושיר הנגיחה שנכתב ע"י שלישיית "לה פלאג" שטיפס לצמרת מצעד הפזמונים הצרפתי.