יאיר גלר, יו"ר איגוד חב' הפרסום מגיב על הצעת החוק: "אם מטרת הצעת החוק הינה אכן לפתור את המשבר הכלכלי שנוצר בערוצי הטלוויזיה המסחריים, אין לי אלא לתמוה על העיתוי האומלל בו עולה הרעיון. אין מועד הזוי יותר להעלות את הנושא כאשר כל תעשיית הפרסום מדממת בעקבות נזקי המלחמה וכן גם מצבם של לקוחותינו המפרסמים."
"אנו הפרסומאים חשים כי מי שהם מנסים לנצל באופן מחפיר את ימי המלחמה בכדי לפתור לעצמם בעיות כלכליות. אין בדיון על עמלות הפרסום כדי לפתור את הבעיות עימן מתמודד כרגע הענף, עם ירידה של למעלה מ-60% בפרסום, עם ענף שלם המצוי במשבר קשה כשאת אותותיו נחוש כולנו לפחות עד סוף השנה."
"אני קורא בשם האחריות והשפיות להסיר את הנושא כרגע מסדר היום ולהתרכז במשברים האמיתיים בהם אנו מצויים. אין לי אלא להצר על כך כי נמצאים גורמים בתעשייה שאין להם כל אחריות ציבורית ולאומית ומנצלים את המצב לתועלותיהם הפרטיות, לשיפור עמדות כלכליות".
"הזכיינים והרשות מחפשים לעצמם חיים קלים, במקום להתמודד עם עם הבעיה הכלכלית שלהם שנובעת
ממבנה עיסקי לא נכון. הם מנסים לתקן את הטעויות שלהם ע"ח הפרסומאים והמפרסמים. עמלות תמיד היו והטלויזיה הרויחה יפה מה קרה פתאום שהם מפסידים? שהרשות והזכיינים יבדקו במקומות ששוכב הכסף הגדול ולא בעמלות שמימלא חלק מהן מוחזר למפרסמים. מה שהם מבקשים יגרור התייקרות הפרסום בטלויזיה למפרסמים."